نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف 13 میلیارد قرص غیرمجاز در نی‌ریز

قرص

قرص

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، کرمی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 49 هزار و 500 عدد قرص ترامادول غیرمجاز کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش قرص‌های مکشوفه را 13 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی “نی‌ریز” با بیان اینکه راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیرقانونی و توزیع داروهای غیرمجاز، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 137 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک پلیس یزد و داراب، 137 کیلو و 600 گرم تریاک کشف شد.

سردار “یوسف ملک‌زاده” بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و در پی تعامل اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد مبنی بر اینکه یک دستگاه وانت مزدا دوکابین در حال انتقال مواد مخدر از هرمزگان به شیراز است که بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان داراب قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب سریعا به محورهای مواصلاتی اعزام و خودرو را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه راننده خودرو را رها و متواری شد، تصریح کرد: در بازرسی از آن سواری 137 کیلو و 600 گرم تریاک کشف شد،

سردار “ملک‌زاده” با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد، گفت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس است.

خروج از نسخه موبایل