نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

معاینه فنی ۴۰۰ خودرو ابطال گردید

معاینه فنی1

معاینه فنی1

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرهنگ علی اصغر شریفی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می‌شد حضور یافت و در خصوص طرح ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد و آلودگی هوا توضیح داد.

سرهنگ شریفی گفت: در این دو روز ۴۰۰ خودرویی که دودزا بوده و معاینه فنی هم داشته اند معاینه فنی آن‌ها در محل ابطال شده است.

وی افزود: در روز‌های فرد خودرو‌هایی که فقط پلاک فرد دارند و در روز‌های زوج فقط خودرو‌هایی که پلاک زوج دارند می‌توانند در محدوده طرح آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق تردد نمایند.

سرهنگ شریفی گفت: همچنین اکثر محور‌های شهر تهران برای تردد خودرو‌های دیزلی به استثنای کامیونت‌ها ممنوع است. شب گذشته هیچ ترددی در خصوص کامیون‌ها، کمپرسی‌ها و جرثقیل‌ها نداشتیم و این ممنوعیت وجود دارد.

وی افزود: در کل سطح معابر شهر تهران همکاران بنده حضور دارند و به صورت هوشمند خودرو‌هایی را که معاینه فنی آن‌ها گذشته برخورد وآن‌هایی که معاینه فنی دارند، ولی خودروی آن‌ها دودزا می‌باشد در همان محل معاینه فنی آنان ابطال و برای اخذ مجدد به مراکز معاینه فنی اعزام می‌نمایند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده طرح کاهش آلودگی هوا همان محدوده طرح زوج و فرد سابق می‌باشد که از جنوب به شمال از بزرگراه بعثت به سمت شمال، بزرگراه نواب به سمت شرق، بزرگراه چمران به سمت شرق و بزرگراه همت به سمت جنوب و بزرگراه امام علی (ع) به سمت غرب می‌باشد که تردد در این معابر بر اساس شماره آخر پلاک می‌باشد.

خروج از نسخه موبایل