نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پاسخ آموزش و پرورش به پویش 10 هزار امضایی افزایش ظرفیت آزمون دبیری

آزمون دستیاری

آزمون دستیاری

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، این داوطلبان می‌گویند که چرا به رغم آنکه وزارت آموزش و پرورش با کمبود ۲۰۲ هزار معلم در سال‌جاری مواجه بود اما از افراد علاقه‌مند به معلمی که در چند برابر ظرفیت هم دارای امتیاز خوبی بودند، استفاده نمی‌کند.

محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: درخواست‌مان را بر اساس نیازمان دادیم ولی مجوزی که توسط سازمان اداری و استخدامی صادر شد، همین تعداد ۲۲ هزار نفر بود که در آزمون دبیری و هنرآموزی اعلام کردیم. البته سازمان اداری و استخدامی با ما همکاری داشتند ولی این تعداد را به ما مجوز دادند.

وی ادامه داد: برای سال آینده هم میزان نیروی مورد نیازمان را نیازسنجی کرده و اعلام کرده‌ایم و ان‌شاءالله با مجوزهایی که سال آینده اخذ می‌شود بتوانیم جذب را داشته باشیم.

کاظمی در خصوص درخواست داوطلبان این آزمون دبیری برای استخدام در آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش در آزمون‌های استخدامی‌اش همیشه همینگونه رفتار کرده است که ۳ برابر ظرفیت استخدامی در مرحله اول اعلام می‌شود و بعد از مصاحبه یا ارزیابی تکمیلی، افراد بر اساس سهمیه جذب می‌شوند.

وی ادامه داد: این سهمیه ۲۲ هزار نفر برای همین آزمون بوده و تکمیل ظرفیت هم برای داوطلبان این آزمون بود.

خروج از نسخه موبایل