نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

وحید پورحضرت شهردار بندر انزلی شد

img 30102023 191306 (720 x 576 pixel)

img 30102023 191306 (720 x 576 pixel)

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، امروز دوشنبه، ۸ آبان ماه طی جلسه‌ای که در عمارت شهرداری بندر انزلی برگزار شد حکم اسدالله عباسی، استاندار گیلان به وحیدپور حضرت به‌ عنوان شهردار این شهر ساحلی ابلاغ و طی مراسمی با حضور برخی از روسای ادارات شهرستان اعطا شد.

در این مراسم محمود قاسمی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان اظهار کرد: ۵۶ شهر در استان گیلان داریم که از این تعداد سه شهر بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند که بندر انزلی یکی از این شهرها است.

وی با اشاره به سوابق درخشان و قدمت بالای انزلی و پیشرو بودن در بسیاری از امور فرهنگی و اجتماعی، افزود: مدیران با توجه به این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها باید در راستای رضایتمندی شهروندان تلاش کنند.

قاسمی با تاکید بر رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: باید سعی کنیم گسترش مشارکت مردم را در اداره امور توسعه و عمران شهری داشته باشیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با تاکید بر تعامل و انسجام و وحدت شورا و شهردار، گفت: یکی از موارد مهمی که باید در اداره امور شهری مورد توجه باشد مدیریت پسماند همچنین تفکیک زباله از مبدا است.

خروج از نسخه موبایل