نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سرپرست فرمانداری تالش معارفه شد

img 30102023 190322 (720 x 576 pixel)

img 30102023 190322 (720 x 576 pixel)

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، امروز دوشنبه هشتم آبان ماه، مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان تالش با حضور محمد جلائی‌، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه شهرستان، حسن محمدیاری، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد.

حسن محمدیاری، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه مردم تالش و در رأس آنها اصحاب رسانه این شهرستان مطالبه گر هستند، اظهار کرد: انتظار می‌رود سرپرست جدید فرمانداری تالش از ظرفیت های اصحاب رسانه در حل مشکلات و پیشرفت و توسعه شهرستان استفاده کند و پاسخگوی آنان باشد.

حجت الاسلام مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش هم در این مراسم ضمن تأکید بر جابجایی های متوالی فرمانداران تالش در چهار سال اخیر اظهار کرد: جابجایی های متوالی فرمانداران تالش در کمتر از چهار سال نمایانگر بی ثباتی مدیریتی است.

امام جمعه تالش به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و افزود: الان زمان درستی برای جابه جایی فرماندار نبود نباید در نزدیکی انتخابات این تغییر انجام می گرفت.

امام جمعه تالش به مشکلات فراوان تالش در حوزه مدیریتی و لزوم همدلی همه مسئولان به منظور حل مشکلات شهرستان اشاره و تاکید کرد: تالش در بحث عمرانی دچار مشکلات و کمبود های فراوانی است، لذا آقای موذن هم باید کفش آهنین بپوشد و به مردم تالش خدمت کنند، کار آقای موذن سخت است ولی ما از ایشان حمایت می کنیم.

در این مراسم از زحمات ۶ ماهه فرامرز مرجانی تقدیر و طی حکمی از سوی استاندار گیلان، ایرج مؤذن به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تالش منصوب شد.

خروج از نسخه موبایل