نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

به دنبال ایجاد شبکه قوی محله ای برای رفع مشکلات شهروندان هستیم

حاج آقا آقامیری

حاج آقا آقامیری

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، بیست و چهارمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران به منظور بررسی ظرفیت‌ها، حل سریع مشکلات محله‌ای و اجرای طرح‌های اثرگذار مبتنی بر دیدگاه معتمدان و نخبگان، به میزبانی منطقه۱۳ و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و مدیران منطقه، معتمدین و نخبگان محلات، برگزار شد.

طی این نشست، گزارش پیشرفت مطالبات شهروندان در بخش‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فرهنگی، ورزشی و شهرسازی، بررسی گردید و تدابیری در خصوص اتمام هر یک از آنها اتخاذ شد.

و‌ی با اشاره به این که رویکرد نشست مذکور، تدوین نظام مسائل محلات پایتخت است؛ اظهار کرد: هدف اصلی ما در این جلسات این است که به صورت عملیاتی و کارگاهی پیگیر حل مشکلات مردم باشیم و لذا بدین شکل می‌توان با مطالبات مردمی در بخش‌های مختلف آشنا و با تعیین استراتژی صحیح و اصولی برای اعتلای سرانه های مورد نیاز در محلات همت گمارد.

آقامیری افزود: همانطور که در دور اول جلسات مجمع مشورتی و تخصصی محلات صورتجلسات تهیه و پیگیری شد؛ در دور دوم نیز درخواست ها و مشکلات محله توسط معتمدین محلات صورتجلسه و پیگیری می شود و لذا از معتمدین محلات انتظار می رود مشکلات محله خود را ریزبینانه تر ببینند تا جلسات نتیجه بخش و در جهت رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان باشد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در کمیته عمران شورای شهر به دنبال ایجاد شبکه قوی محله ای هستیم تا با ارتباط مستمر بین معتمدین محلات و مدیران شهری پیگیر حل مسائل شهروندان باشیم.

همچنین در این جلسه هر یک از نمایندگان و معتمدین محلات منطقه ۱۳ نیز بنا به موضوعات مطروحه به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان موضوعات دسته بندی و جهت اقدام در دستور کار مجمع قرار گرفت.

خروج از نسخه موبایل