نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آمادگی مترو برای بازگشایی مدارس/ نحوه استفاده رایگان دانش‌آموزان و دانشجویان از مترو در مهر

مترو

مترو

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، منوچهر دست پیمان ـ مدیر ارشد خط ۶ شرکت بهره‌برداری مترو ـ با بیان اینکه خط ۶ مترو دارای ۲۷ ایستگاه است که تا کنون ۱۷ ایستگاه آن به بهره‌برداری رسیده افزود: در حال حاضر خدمات‌رسانی به مسافران حدفاصل ایستگاه شهدای دولت‌آباد تا ایستگاه شهید ستاری انجام می‌شود؛ اما به‌زودی ۵.۵ کیلومتر دیگر از این خط که شامل ایستگاه‌های شهر زیبا، شهران و کوهسار می‌شود نیز به بهره‌برداری خواهد رسید. آمادگی و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ارائه خدمات به مسافران در این ۳ ایستگاه جدید که توسط همکاران شرکت مترو در حال آماده‌سازی است انجام شده است. این خط در محدود ایستگاه میدان حضرت ولی‌عصر (عج) تا ایستگاه تربیت‌مدرس با خلأ آنتن‌دهی تلفن همراه مواجه است که پیگیری‌ها برای برقراری این سرویس انجام و مشکل به‌زودی حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شستشوی فضای ایستگاه‌ها و حریم ریلی محدوده ایستگاه طبق برنامه‌ریزی و به‌صورت دوره‌ای انجام می‌شود گفت: نظافت و شستشوی ناوگان و رفع نواقص سیستم‌های روشنایی و اطلاع‌رسانی قطارها نیز در حال انجام است.

تعویض ۱۸۵ متر ریل فرسوده در خط ۷ مترو پایتخت

مهدی سقائی ـ مدیر ارشد خط ۷ شرکت بهره‌برداری مترو نیز گفت: در راستای طرح استقبال از مهر ایمن‌سازی فضاهای مسافری و رفع نواقص ساختمانی در ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری خط ۷ انجام شد همچنین مواردی چون رفع نشتی و آب‌ریزش‌های موضعی ایستگاه‌ها نیز توسط واحد ابنیه رفع شد همچنین اقداماتی همچون انجام سرویس‌های دوره‌ای پله‌برقی‌ها و آسانسورهای فعال در ایستگاه‌های خط ۷ و رفع نقص آب‌سردکن‌ها، سیستم‌های تهویه، شیرآلات ایستگاه و همچنین تعویض ۱۸۵ متر ریل فرسوده در طرح استقبال از مهر انجام شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ وی در پایان از برگزاری آیین استقبال از مهر با حضور معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، مدیران ارشد خطوط، مدیر مرکز فرمان و جمعی از مدیران، کارکنان و فرزندانشان در خط ۷ مترو خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، با تقدیر از کارکنان زحمت‌کش مترو و فرزندان دانش‌آموزشان به استقبال مهر رفتیم. در این مراسم از تعدادی از همکاران و تمامی فرزندانی که در این مراسم حضور داشتند با اهدای هدایایی تقدیر شد.

خروج از نسخه موبایل