نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

گل محمدی: یک اخراج بچه گانه کار دستمان داد و بازنده شدیم

گل محمدی

گل محمدی

*یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم

وی افزود: با تیم باکیفیتی بازی داشتیم اما اگر حداقل یکی از این اتفاقات نمی‌افتاد و مخصوصا اینکه اگر 10 نفره نمی‌شدیم، چنین نتیجه‌ای به دست نمی‌آمد. نیمه دوم بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خوب شروع کردیم، اما یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم. به تیم خوب النصر تبریک می‌گویم. چنین بازی‌های بزرگی باعث می‌شود که نقاط ضعف‌مان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر پیدا کنیم و بتوانیم برای بازی‌های بعد قوی‌تر شویم. گفتم؛ اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد، این نتیجه به دست نمی‌آمد.

*باید ریکاوری ذهنی خوبی داشته باشیم

گل محمدی تأکید کرد: زمین بازی هم آنقدر خراب بود که هر دو تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحت تأثیر خودش قرار داده بود و آن کیفیتی که بازی باید داشته باشد، نداشت. وقتی دو تیم فنی مقابل هم قرار می‌گیرند، انتظار اینکه بازی قشنگ‌تری از دو تیم ببینیم در این زمین برآورده نشد. متأسفانه نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نهایت واگذار کردیم ولی آنچه مهم است این است که بتوانیم هم ریکاوری ذهنی خوب داشته باشیم و هم ریکاوری بدنی و خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بازی بعد آماده کنیم.

*تمام ذهن‌مان برای خنثی کردن رونالدو نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌آمد شما در نیمه اول به دنبال کنترل میدان هستید تا در نیمه دوم برنامه خود را پیدا کنید و آیا اخراج سرلک به خاطر هیجان بازی بود یا اینکه می‌خواستید رونالدو را مهار کنید، اظهار داشت: رونالدو یکی از بازیکنان خوب‌شان بود و بازیکنان خوب و تاثیرگذار دیگری هم داشتند و در فاز حمله بازیکنان خطرناکی داشتند. اما این گونه نبود که تمام ذهن‌مان برای خنثی کردن رونالدو باشد. بازیکنانی داشتند که هر لحظه خطرناک بودند.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید این نتیجه به خاطر وضعیتی بود که باشگاه پرسپولیس قبل از بازی رقم زده بود و همه چیز تحت تاثیر حضور رونالدو قرار داشت، گفت: در مصاحبه قبلی هم گفتم رونالدو یک بازیکن افسانه‌ای و از نوادر فوتبال است.

خروج از نسخه موبایل