نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مالکی: دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبری منشاء خیر و برکت خواهد بود

رهبر3

رهبر3

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، فداحسین مالکی با تاکید بر اینکه دیدار تعدادی از مردم استان سیستان و بلوچستان با مقام معظم رهبری منشاء خیر و برکت برای این استان خواهد بود، گفت: همواره رهبر انقلاب به استان سیستان و بلوچستان عنایت خاص داشته و جنوب استان را به عنوان نگین و شمال استان را به عنوان تنگه احد نام می‌بردند؛ ایشان اهمیت خاصی برای این استان قائل است.

وی ادامه داد: قطعا فرمایش مقام معظم رهبری بار سنگینی بر دوش دولت خواهد گذاشت. ایشان سال‌ها در بلوچستان و ایرانشهر در تبعید بودند و شناخت دقیقی از این استان دارند. امیدوارم بعد از فرمایشات آقا اقدامات خوبی در جهت توسعه استان سیستان و بلوچستان رخ دهد و از ظرفیت‌های بومی استان در جهت ارتقای سطح آن استفاده شود.

نماینده زاهدان در مجلس همچنین گفت: امیدوارم مسئولان استان برای دیدار فردا با مقام معظم رهبری به گونه‌ای طراحی کرده باشند که همه شخصیت‌ها و بزرگان استان اعم از علمای شیعه و سنی، ریش سفیدان، بزرگان طوایف و نخبگان استان حضور داشته باشند تا بعد از دیدار اگر کدورتی و ذهنیتی وجود دارد، برطرف شود.

وی افزود: مردم در استان سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی کنار هم زندگی می‌کنند؛ امیدوارم بعد از دیدار به روزگار قبل برگردیم که اگر دردی در جنوب استان وجود داشت در شمال استان نیز احساس می‌شد و اگر دردی در شمال استان بود در جنوب استان حس می‌شد. این نشان دهنده تنیده بودن مردم در یکدیگر است که سال‌های سال علمای بزرگی از مرحوم آیت الله کفعمی و مرحوم مولوی عبدالعزیز حضور داشتند و خاطرات آنها زنده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این دیدار فصل الخطابی باشد تا همه بزرگان و علمای استان کماکان بتوانند در جهت توسعه استان حرکت کنند.

خروج از نسخه موبایل