نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

صدور بیش از ۲۲ هزار گذرنامه زیارتی اربعین حسینی در زنجان

گذرنامه عراق

گذرنامه عراق

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، مرتضی عباسی صبح امروز (۱۵ شهریورماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس استان زنجان در راستای تمهیدات ارائه خدمات گذرنامه اربعین حسینی از اواخر تیرماه جاری نسبت به صدور گذرنامه زیارتی برای هم‌استانی‌ها کرده است.

وی افزود: در همین راستا بیش از ۲۲ هزار گذرنامه زیارتی توسط اداره گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی استان برای زائران اربعین حسینی در استان زنجان صادر شده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین در راستای سهولت در خدمات‌رسانی به هم‌استانی‌ها، از این تعداد بیش از ۱۴ هزار نفر به شکل اینترنتی توانسته‌اند گذرنامه زیارتی خود را دریافت کنند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان یادآور شد: همچنین بیش از ۲ هزار نفر با مراجعه حضوری به ادارت گذرنامه و در کمتر از ۵ روز گذرنامه خود را دریافت کرده‌اند.

عباسی گفت: بیش از ۶ هزار نفر نیز با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ گذرنامه زیارتی دریافت کردند. همچنین حدود ۵ هزار نفر از هم‌استانی‌ها که اعتبار گذرنامه‌شان خاتمه یافته بود با مراجعه به ادارات گذرنامه در کمتر از ۵ دقیقه نسبت به تمدید گذرنامه آنها اقدام شده است.

خروج از نسخه موبایل