نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تلاش برای کاهش فاصله طبقاتی بین محلات

حاج آقا آقامیری

حاج آقا آقامیری

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، شانزدهمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری، رئیس ‌کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای عالی استان ها، حمیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲، معاونان و شهرداران نواحی ۶گانه و جمعی از معتمدین و بزرگان و دبیران محلات ۱۴گانه منطقه ۱۲ در سالن جلسات شهرداری این منطقه برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه هر یک از معتمدین و دبیران محلات به ارائه گزارشی از مشکلات و مسائل محلات خود پرداختند و خواستار رفع و پیگیری آنها از سوی مدیریت شهری شدند.

حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری در این نشست ضمن قدردانی از مشارکت همه حاضران در برگزاری این جلسه، خواستار شرح جزییات و ریزبه‌ریز مسائل و مشکلات محلات به صورت مکتوب شد و گفت: در گروه‌های مجزایی که برای هر منطقه در پیام‌رسان‌ها تشکیل خواهد شد، این مطالب را بارگزاری کنید تا تک‌به‌تک رسیدگی و ساماندهی شوند.

وی همچنین از برگزاری این جلسات به صورت فصلی خبر داد و افزود: بنا داریم در فرصت باقی‌مانده از این دوره شورای شهر، این جلسات را مرتب برگزار کنیم و نتایج آن را به سمع و نظر مردم برسانیم.

آقامیری با بیان این مطلب که مشکلات وجود دارند، اما اتفاقات خوبی هم در محلات شکل گرفته، گفت: برنامه‌ریزی‌های می بایست با این رویکرد که تحولات ملموسی در همه حوزه‌ها به‌ویژه حوزه‌های عمرانی و ترافیکی صورت گیرد، در حال پایه‌ریزی است؛ چراکه مقصود این است که باید فاصله طبقاتی بین محلات این منطقه که از محلات قدیمی تهران به شمار می‌روند و محلات در حال توسعه شهر تهران کاهش یابد.

شهردار منطقه ۱۲ نیز در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات شهردار پیشین منطقه به ارائه گزارشی از این اقدامات و پیش‌بینی برنامه‌های آتی منطقه پرداخت و افزود: دغدغه شورایاران و معتمدین محلی و تعصب آنان برای حل مشکلات محلاتشان برحق و ستودنی است و ما همواره از شنیدن حرف‌های آنان برای بهبود وضع محلات استقبال می‌کنیم.

خروج از نسخه موبایل