نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

با تفرقه افکنی و سواستفاده از اقوام از سوی نامزدهای ورود به مجلس برخورد شود

علی گوزلی1

علی گوزلی1

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، گوزلی با بیان اینکه متاسفانه تفرقه افکنی و سواستفاده از اقوام تبدیل به روش برخی از نامزدهای ورود به مجلس شده است گفت: لازم است دستگاه‌های ناظر با این اقدامات برخورد جدی کنند.

علی گوزلی نماینده استان البرز و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه رقابت ورد به مجلس در دوازدهمین دوره مجلس شروع شده است گفت: متاسفانه گاهی می‌بینیم نامزدهای ورود به مجلس برای جمع آوری رای وعده‌های مردم فریبانه می‌دهند و اقدامات خلاف اخلاق انجام می‌دهند. روزی به کارمندان بانک توهین می‌کنند و روزی از اقوام سوءاستفاده می‌کنند و تفرقه ایجاد می‌کنند.

وی افزود: از این رو لازم است افرادی که ناظر بر عملکرد این عزیزان هستند به جد برخورد کنند و اجازه چنین بی اخلاقی‌هایی ندهند.

گوزلی تصریح کرد: همه جوامع ما به‌ویژه جامعه ما از تفاوت‌هایی شکل گرفته است و بازی با با این تفاوت‌ها بازی با آتش است و بسیار خطرناک. متاسفانه برخی از این نامزدهای بدون توجه به عواقب این مسائل و برای هدف شخصی به این حوزه ورود می‌کنند و اقدامات ضد امنیت ملی انجام می‌دهند‌. بازی با این حوزه زنگ خطری برای کشور است و به مثابه تفرقه افکنی و نابودی اتحاد ملی است در صورتی که همه باید بر اتحاد کشور توجه کنیم.

نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها بیان کرد: از سوی دیگر گسست افکنی بین دولت و ملت از دیگر مواردی است که در سال‌های گذشته رخ داده و نمود تفرقه است. متاسفانه در کنار تلاش دشمنان برای برهم زدن این اتحاد، کم کاری برخی از مدیران رده بالا نیز در این مسئله نقش داشته و سبب شده است دشمن از این مسائل سواستفاده کند.

وی با بیان اینکه درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است توضیح داد: متاسفانه وجود مدیران نالایق و ناکارآمد و وجود دشمنان که مترصد فرصتی برای ضربه زدن به کشور هستند باعث شکل گیری خود تحقیری و خود تخریبی در میان مردم و مسئولان شده است. از این رو باید فارغ از نگاه سیاسی نمایندگان مجلس پیش از ورود رصد شوند و افراد لایق و کارآمد وارد مجلس شوند.

خروج از نسخه موبایل