نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

راننده کوئیک، حامل ۷۳ کیلو تریاک

کوییک تریاک

کوییک تریاک

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” با اشاره به اینکه اعتیاد و موادمخدر عامل وقوع بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است، اظهار داشت: مبارزه با این پدیده شوم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی استان به یک دستگاه خودروی کوئیک مشکوک شده و به راننده آن دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از بی‌توجه‌ای راننده به دستور پلیس و اقدام وی به فرار از دست ماموران انتظامی اشاره کرد و افزود: خودروی سواری کوئیک با اقدامات پلیسی صورت گرفته در شهر چابکسر متوقف شد.

این مقام انتظامی از کشف 73 کیلو و 500 گرم ماده مخدر تریاک در بازرسی از خودروی اشاره شده خبر داد و بیان داشت: راننده 34 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جوانمردی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر خاطرنشان کرد: مبارزه با این پدیده شوم به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

خروج از نسخه موبایل