نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

چه مدارکی برای مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش لازم است؟

استخدام آموزش و پرورش

استخدام آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، علی اکبر دنکوب ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به اینکه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی، فرایند بررسی مدارک و مستندات، صلاحیت های عمومی گزینش و انجام ارزیابی تکمیلی آغاز خواهد شد، اظهار کرد: داوطلبان شرکت کننده آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ برگزار شد، ابتدا باید کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی را در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون، جزو معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند ارزیابی تکمیلی وزارت آموزش و پرورش باشند، باید اقدامات لازم را مطابق با آئین نامه انجام دهند، افزود: این عزیزان موظفند، از روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت، با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز گزینش از جمله عکس پرسنلی، تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی و سایر مدارک موردنیاز اقدام کنند.

رئیس اداره منابع انسانی آموزش و پرورش استان گلستان با تاکید بر اینکه داوطلبان می بایست برای اقدامات بعدی، در روز شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ به نشانی درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ به نشانی golestan.medu.gov.ir مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: براساس توضیحات و زمان‌بندی‌های مندرج در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، افراد از فرآیند ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینشی خود اطلاع پیدا خواهند کرد.

دنکوب با اشاره به اینکه داوطلبان باید جهت ورود به سامانه از طریق درگاه دولت و با داشتن شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب اقدام کنند، ادامه داد: داوطلب معرفی شده (واجد شرایط) می بایست جهت بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری در زمان ثبت‌نام در آزمون مزبور و همچنین بررسی ویژگی‌های جسمانی و روانی (معاینات پزشکی) در این مرحله، مطابق زمان تعین شده توسط اداره کل آموزش وپرورش استان گلستان اقدام کند.

وی مدارک موارد مورد نیاز در زمان بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری داوطلبان را وفق تقاضانامه در زمان ثبت نام اینگونه تشریح کرد: تکمیل فرم پیوست آمادگی برای بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و ارزیابی تکمیلی، اصل و تصویر مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه)، اصل تصویر مدارک مربوط به فرم استشهاد محل سکونت (برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت)، اصل و تصویر مدارک مربوط به استفاده از سهمیه ۵ درصد ایثارگران، اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای آقایان و ارائه کد رهگیری مربوط به تأییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی مهمترین مدارک لازمی است که باید همراه داوطلبان در روز انجام فرآیند باشد.

رئیس اداره منابع انسانی آموزش و پرورش استان گلستان برخی مدارک را به عنوان مدارک امتیاز آور عنوان کرد و گفت: مدارک کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی، سوابق فعالیت‌های تحصیلی، آموزشی، فرهنگی، جهادی، تدریس و فناوری‌های نوین، گواهی‌های معتبر مهارت‌ها و مرتبه‌های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری، تقدیرنامه‌های مرتبط در سطوح مدیریت میانی و عالی و پژوهش‌های مرتبط با بهبود عملکرد معلم، تالیف و تدوین مقالات معتبر از جمله این مدارک هستند.

خروج از نسخه موبایل