نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرایند گزینش نهایی داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش به چه صورت است؟

آزمون new(1)

آزمون new(1)

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، اعلام نتیجه نهایی آزمون پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به آموزش وپرورش (حداکثر سه برابر) درسقف ظرفیت پذیرش، مطابق جدول شماره (۳) دفترچه راهنما و براساس نتیجه امتحان مشترک فراگیر (کتبی) با وزن چهل (۴۰) درصد (و ارزیابی تکمیلی با وزن شصت (۶۰) درصد لحاظ شده و مفاد این دفترچه در اولویت انتخابی شغل- محل در مقایسه با سایر داوطلبان و با رعایت سهمیه قانونی داوطلب، به تعداد یک برابر ظرفیت صورت خواهد گرفت.

باتوجه به حداقل‌های تعیین شده، چنانچه داوطلب حدنصاب لازم را پس از ارزیابی تکمیلی کسب نکند درفرایند گزینش نهایی قرار نخواهد گرفت.

گزینش موظف است با رعایت ماده (۱۶) قانون گزینش نتیجه اولیه افراد را برای طی سایر مراحل استخدام قبل از نتیجه نهایی اعلام کند اما نظر نهایی گزینش پس از بررسی لازم قبل از اتمام دوره مهارت آموزی و صدور حکم استخدامی اعلام خواهد شد.

پس از اعلام نظر گزینش در صورت مساوی بودن مجموع نمرات مکتسبه داوطلبان در آزمون کتبی مشترک و ارزیابی تکمیلی، اولویت انتخاب با داوطلبانی خواهد بود که نمره مکتسبه آنان در آزمون استخدامی کتبی بالاتر باشد.

پذیرفته شدگان نهایی مکلف هستند برای پیگیری ادامه فرایند استخدام به اداره کل آموزش و پرورش مورد پذیرش و برای گذراندن دوره مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.

عدم مراجعه در مهلت تعیین شده(تحت هرشرایطی) به منزله انصراف از استخدام در آموزش وپرورش تلقی خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل