نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

‌بارش‌های سیل‌آسا در خراسان شمالی/ ‌محور بجنورد به گلستان مسدود شد

سیل خراسان

سیل خراسان

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، بارش‌های سیل‌آسای عصر امروز در خراسان شمالی باعث بروز حوادث و ایجاد خساراتی شد.

ابوالفضل محبان؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر ‌خراسان شمالی از 6 حادثه جاده‌ای، 15 ‌مصدوم و 3 ‌کشته از شروع بارش باران بعدازظهر در خراسان شمالی خبر داد.

وی افزود: بر اثر برخورد رخ به رخ دو خودروی کامیون و پارس در محور آشخانه به جنگل گلستان 3 نفر کشته برجا گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران پایگاه شهدای دشت رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی تصریح کرد: برخورد 2 دستگاه خودروی پراید با تیبا در محور آشخانه به جنگل گلستان 7 نفر مصدوم داشت که بعد از انجام امداد و کمک های اولیه توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

محبان گفت: 2 خودروی پراید و زانتیا در محور بجنورد اسفراین گردنه پلمیس یک نفر مصدوم داشت که توسط آمبولانس پایگاه امداد و نجات شهید به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی افزود: بر اثر برخورد دو خودروی پراید در محور اسفراین به بجنورد گردنه اسدلی 6 نفر مصدوم داشت که توسط آمبولانس پایگاه امداد و نجات اسدلی و اورژانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

مدیرعامل هلال احمر در تشریح ششمین حادثه اظهار داشت: انحراف خودروی ال 90 و برخورد با گاردریل در محور بجنورد به آشخانه حادثه آفرید و یک نفر مصدوم برجای گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران پایگاه امداد و نجات امام سجاد(ع) شیروان به بیمارستان انتقال داده شدند.

بر اثر بارش شدید باران و راه افتادن سیلاب در بخشی از مسیر مواصلاتی خراسان شمالی به شمال در محدوده جوزک،این محور فعلا مسدود و ترافیک سنگین خودروها در این مسیر وجود دارد.

بر اساس اعلام هواشناسی، از عصر امروز تا صبح فردا در استان اخطار قرمز هواشناسی صادر شده است.

خروج از نسخه موبایل