نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام رئیس شورای عالی استان‌ها به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

پرویز سروری

پرویز سروری

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، متن پیام بدین شرح است:

رهبر معظم انقلاب: « کار اطلاع‌ رسانی، کارِ ظریفی است».

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات فرصت مغتنمی است برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه و شبانه روزی فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی که با صداقت و امانت داری در جهت جلب اعتماد عمومی و آگاهی رسانی و امید بخشی به جامعه در تلاش و تکاپو هستند.

جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ ها نقش یک بازوی مشورتی راهبردی است که نمود عینی اقدامات هر نهاد و دستگاه در این بخش متبلور می‌شود و این فرصت را به هر مجموعه می‌دهد تا خدمت و وظایف خود را به درستی به جامعه هدف اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی استفاده نماید.

روابط عمومی‌ها باید مظهر و آینه افکار، اراده و مطالبات به‌حق همگان باشند و می‌توانند نقش بی‌بدیل و تعیین کننده ای در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان خصوصاً با شناسایی و انعکاس مشکلات و موانع و همچنین مطالبات مردم ایفا نمایند.

اینجانب بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه به ویژه همکاران ارزشمند اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای عالی استان‌ها و شوراهای سراسر کشور تبریک می‌گویم و امیدوارم با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایده‌ها و خلاقیت‌های نوآورانه بیش از گذشته در جهت موفقیت نظام شورایی، سرفراز گام بردارند.

پرویز سروری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

خروج از نسخه موبایل