نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مهدی: ۲ هفته پایانی لیگ به صورت همزمان برگزار می‌شود/ به پرسپولیسی‌ها ارادت دارم

170085087

170085087

به گزارش خبرشهر،سهیل مهدی روز چهارشنبه در مورد برگزاری مسابقات دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه برنامه از قبل اعلام شده بود، طبق آیین نامه مسابقات بازی‌ها را برگزار می‌کنیم. با توجه به اینکه برخی مسابقات در سقوط و کسب سهمیه تاثیر داشت،‌ جابجایی صورت گرفت. همین شرایط باعث شد درخواست هایی پیش بیاید. در همین راستا کمیسیون عالی نظارت و برنامه ریزی مسابقات در ۳ هفته پایانی پیشنهادی تنظیم و به مراجع نظارتی و گروه هایی که در برگزاری مسابقات کمک می کنند ارسال کردند. استعلامات لازم گرفته شد و با توجه به نظراتی که کسب شد نهایتا باعث شد برنامه مسابقات طبق همان برنامه قبلی برگزار شود.

وی در مورد صحبت‌های منصور قنبرزاده گفت: بحث اشتباهی صورت نگرفته است. در فصل‌های گذشته سه هفته پایانی هم به صورت همزمان برگزار می‌شد اما در آیین‌نامه آمده که دو هفته پایانی به صورت همزمان برگزار شود اما بنا به ضرورت و الزاماتی که در برخی فصول پیش آمده و اینکه چند تیم در گزینه سقوط هستند سه هفته پایانی لیگ بازی‌ها همزمان باشند. قنبرزاده هم بر اساس ان شرایط توضیحات را ارائه دادند وگرنه خود او یکی از اعضای کارگروه است. نهایتا ما پیشنهاد دادیم که به سمتی برویم که هر گونه نیازی که بحث مساوات را رعایت کند اجرا شود اما بنا به شرایط این تصمیم گرفته شد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد:‌ شرایط در پایین و بالای جدول به صورتی است که رقابت بین چند تیم محدود است و مانند پارسال نزدیک هم نیستند. در برخی سال ها شاید به خاطر تفاضل گل قهرمان عوض می‌شد. امیدوارم رقابت‌های پیش رو بازی‌های خوبی باشد و ما هم به عنوان برگزار کننده شرایط خوبی رقم بزنیم.

مهدی در مورد برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در غیاب هواداران تاکید کرد: در حال تصمیم‌گیری در این خصوص هستند و به زودی تصمیمشان را اعلام خواهند کرد. ما تصمیم گیرنده در این رابطه نیستیم و منتظر تصمیمات ابلاغی هستیم.

وی در خصوص اعتراض مسئولان پرسپولیس از شرایط مسابقات گفت: من خدمت آنها ارادت دارم اما چون از جزئیات حرف‌های آنها اطلاعی ندارم ترجیح می‌دهم صحبت نکنم.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در رابطه با اینکه آیا تهدید پرسپولیس در برگزاری مسابقات دو هفته پایانی به صورت همزمان موثر بوده یا خیر گفت: ما به باشگاه‌ها نزدیک هستیم. نظرات همه باشگاه ها را هم تلفنی گرفتیم. نه باشگاهی تهدید کرد و نه باشگاهی قهر کرده . تمام باشگاه ها با صداقت و دوستی نظراتشان را اعلام کردند. سازمان لیگ خانه باشگاه‌هاست.

وی در رابطه با وضعیت استادیوم‌های تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر گفت: آنقدر در این سه هفته پایانی فشار رویمان است تا بتوانیم به نحو احسنت همزمانی را رعایت کنیم که فرصت نشده. بعد از اینکه این سه هفته بگذرد در مورد این موضوع هم اقدام می کنیم.

خروج از نسخه موبایل