نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۲۴ ساعت حمله سایبری به اشغالگران؛ از هک صفحه نتانیاهو تا سرقت اطلاعات نیم میلیون صهیونیست

14000609000369 test photon

14000609000369 test photon

خبر شهر به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه بحران سیاسی و تنش‌های اجتماعی در رژیم موقت صهیونیستی و هشدارهای تحلیلگران و مقامات سابق این رژیم درباره احتمال فروپاشی بر اثر شکاف اجتماعی به‌وجود آمده در بین صهیونیست‌ها در پی طرح «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم برای اعمال تغییرات دلخواه در سیستم قضائی تل‌آویو، رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به سیبل حملات سایبری حامیان مقاومت و مخالفان اشغالگری تبدیل شده است.

رسانه‌های عبری‌زبان شامگاه چهارشنبه (ششم اردیبهشت – ۲۶ آوریل) گزارش دادند که گروه هکری موسوم به «شارپ بویز» بعد از مدت‌ها دوباره فعال شده و به هک کردن وبگاه‌های رژیم صهیونیستی مشغول شده است. بر اساس گزارش‌ها، این گروه اطلاعات یک موسسه آموزشی این رژیم را هک کرده و اطلاعات نزدیک به ۵۰۰ هزار صهیونیست از سال ۲۰۰۹ تا امروز را به‌دست آورده‌اند. این گروه بخشی از اطلاعات هک‌شده را منتشر کرده و بخشی را نیز برای فروش قرار داده است.

گروه شارپ‌بویز در ادامه خبر داد که زیرساخت‌های آنلاین مؤسسه «عاتید» را هک کرده و اطلاعاتی حاوی اسناد شخصی از جمله مدارک شناسایی افراد مربوط به دوران خدمت در ارتش و نیروهای پلیس رژیم را به‌دست آورده است. این گروه سپس فایلی با ۲۰۰ هزار پرونده را منتشر کرد که شامل نام، شماره شناسایی و آدرس دانش‌آموزان این مؤسسه آموزشی می‌شود.
پیش از آن، در روز چهارشنبه نیز گروه هکری موسوم به «آنانیموس سودان» برای همبستگی با آرمان فلسطین و مردم تحت ظلم اشغالگران در آستانه سالروز تأسیس رژیم جعلی و تروریستی صهیونیستی، اعلام کرد که وبگاه شخصی نتانیاهو را هم و آن را برای مدتی از دسترس خارج کرده است. رسانه‌های صهیونیستی با تایید خبر نوشتند که وبگاه نتانیاهو با حمله‌ای از نوع «دی داس» آفلاین شده است.

این گروه همچنین مسئولیت هک کردن صفحه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شبکه اجتماعی «فیسبوک» را نیز برعهده گرفت. هکرهای این گروه متنی را به زبانی که گفته می‌شود بنگلادشی است، منتشر کرده و صدای قرائت قرآن و آیات ۲۲ تا ۲۴ سوره «حشر» را در صفحه نتانیاهو پخش کردند. نکته جالب خبررسانی رسانه‌های عبری‌زبان درباره این حمله سایبری این است که آنها ابتدا زبان بنگلادشی را به‌عنوان زبان فارسی معرفی کرده و سعی در متهم نمودن ایران به انجام این هک داشتند.

حملات سایبری روز چهارشنبه به همینجا ختم نمی‌شود و گروه آنانیموس سودان خبر داد وبگاه‌های مهم حکومتی از جمله سازمان بنادر، بندر حیفا، وزارت بهداشت، وبگاه سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک) و تعدادی از روزنامه‌های این رژیم را هک کرده است. این گروه تاکید کرد که در آینده به زیرساخت‌های آنلاین بزرگتری در رژیم صهیونیستی حمله خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل