نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مجوز استخدام بیش از ۳۱ هزار معلم جدید صادر شد

14020207000059 test photon

14020207000059 test photon

خبر شهربه گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قاسم احمدی‌لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش شب گذشته در اجلاس روسای آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: رتبه‌بندی اقدام گسترده‌ای بود که قانون آن در دولت سیزدهم اجرایی شد.

وی با اشاره به این نکته که برای اجرای رتبه‌بندی معلمان صدها نفر شبانه‌روز تلاش کردند، خاطرنشان کرد: در جریان اجرای رتبه‌بندی بیش از ۵۴ میلیون سند بررسی و در این ارتباط حدود ۶ میلیون سند و حکم حقوقی صادر شد که اقدامی بی‌سابقه در وزارت آموزش و پرورش بود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش با تاکید بر این نکته که حتما ایراداتی در رتبه‌بندی معلمان وجود دارد که باید آن را در این بازه زمانی رفع کرد، تصریح کرد: شرایط برای اعتراض به نتایج رتبه‌بندی وجود دارد و این روند به منظور احقاق حق همکاران در نظر گرفته شده است.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه صندوق ذخیره در حال بهسازی و احیاء است و اساسنامه آن اصلاح شده یادآور شد: سند دار شدن املاک آموزش و پرورش اقدام بزرگی بود که موجب حفظ مالکیت آموزش و پرورش بر دارایی‌های خود شد و این مهم باید ادامه پیدا کند.

وی با اعلام این مطلب که بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای آموزش و پرورش در جریان سفر ریاست جمهور در نظر گرفته شده، عنوان کرد: از این بین ۴۵۰ میلیارد تومان برای دانشگاه فرهنگیان در سفر ریس جمهور لحاظ شده است، هر جا از طرف راه کمک به دانشگاه فرهنگیان از طرف آموزش و پرورش وجود دارد نباید دریغ کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش در ادامه سخنان خود گفت: مجوز استخدام ۱۱ هزار نیروی پرورشی اخذ شده است.

احمدی‌لاشکی اضافه کرد: همچنین مجوز استخدام ۲۰ هزار معلم متوسطه اول و دوم دریافت شده است که احتمال زیاد در تیرماه سال جاری آزمون استخدام این حوزه برگزار می‌شود.

خروج از نسخه موبایل