نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدارخادمیاران رضوی باخانواده معزز شهید مسلم لطفی

photo 2023 03 18 11 57 58

photo 2023 03 18 11 57 58

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی، برنامه دیدار، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهید مدافع وطن مسلم لطفی با نوای “ای صفای قلب زارم و ” ذکر “صلوات خاصه امام رضا (ع)” در محله کهنز شهریار انجام شد.
مادر معظم شهید مسلم لطفی با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش بیان داشت: من ارادت خاصی به امام زمان (عج) دارم، برای سلامتی و تعجیل در فرج نذر کرده بودم، خداوند با شهادت فرزندم نذرم را پذیرفت.
مادر شهید افزود: خواب دیدم در بیابانی هستم و دو نفر دیگر هم در این بیابان هستند، یکی از آنها سر دیگری را بر دامان گرفته بود، نزدیک شدم و خواستم چهره آن شخص را ببینم اماچهره اش به قدری نورانی بود که نتوانستم ببینم چه کسی است، اما صدایش را شنیدم که گفت، این مسلم توست که به شهادت رسیده است.
خواهر شهید مسلم لطفی گفت: برادرم بزرگترین فرزند خانواده بود، او بسیار مسئولیت پذیر و مهربان بود، زمانی که به شهادت رسید سن کمی داشتم ولی با این حال از یادم نمی رود وقتی برادرم از خدمت سربازی به مرخصی می آمد فقط روز اول را در خانه می‌ماند و از روز بعد تا پایان مرخصی اش کار می کرد و در تآمین مخارج خانواده کمک حال پدرم بود. خادمیارثریا رضایی مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان شهریار در حاشیه این دیدار گفت: یکصد و سی و سومین سرکشی از خانواده معظم شهدا در روز زیارتی امام رضا(ع) آن هم در آخرین چهارشنبه سال رقم خورد، ۱۳۳ عددی آشنا است که با حروف ابجد نام علمدار کربلا یکی است! گویی امروز مسلمی دیگر سفیر حضرت ارباب شده تا در آخرین چهارشنبه امام رضایی با سرور و سالار شهیدان عهدی دوباره ببندیم و برای سال جدید با قوای مضاعف قدم در راه خدمت به شهدا و خانواده معظم شان برداریم.
مدیحه سرایی، روضه خوانی توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهید والامقام مسلم لطفی بود.
شهید مدافع وطن مسلم لطفی، متولدسال ۱۳۵۳ در۱۷ خرداد سال ۱۳۷۳ در سن ۲۰ سالگی در راه دفاع از امنیت مرزهای کشور در منطقه فکه به دست منافقین کوردل مانند اربابش امام حسین (ع) به شهادت رسید، مزارمطهرش در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) شهرستان شهریار قراردارد.

خروج از نسخه موبایل