نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هم افزایی و همدلی عامل موثری در خدمت به محرومین است

photo 2023 03 08 17 13 32

photo 2023 03 08 17 13 32

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نشست تخصصی پایان سال دبیران کانون‌های خدمت رضوی مناطق و شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، مسئولین کانون های خدمت تخصصی و عمومی استان و اعضای ستادی در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

صفر علی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به اینکه مسئله جهاد تبیین و روشنگری در جلسات هیئات خدام الرضا و چهارشنبه‌های امام رضایی، در دستور کار قرار داده شود، اظهار کرد: مشکلات کف خیابان با پشتیبانی مردم از نظام پایان یافت، اما دشمن بیکار ننشسته و مدارس را دچار چالش کرده است و از حضور نیروهای انقلابی معتقد به ولایت فقیه که گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند به شدت عصبانی است.

وی گفت: ابلاغیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین مقام رهبری لرزه بر اندام دشمن انداخته است، تبیین درمقابل تحریف قراردارد و دشمن درحال القای ناکارآمدی دولت است و خادمیاران رضوی در جایگاهی هستند که مقام معظم رهبری این جایگاه را نهادینه کرده است پس باید بدانیم وظایف ما چقدر سنگین است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با بیان اینکه بر اساس مسئولیتی که پذیرفته‌ایم تلاش خواهیم کرد، ادامه داد: جایگاه والای خادمی را نمی‌توان با مسائل دنیوی معامله کرد به طوری که امام علی علیه السلام خود شخصا به سراغ محرومین می‌رفت و به آنان کمک می‌کرد و امام رضا علیه السلام به همه عنایت دارد و مدال خادمی که داده به سادگی نمی‌توان گذشت.

وی در ارتباط با ساماندهی و هم افزایی در تامین و توزیع بسته‌های معیشتی افزود: برخی شهرستان‌ها که توان مالی بیشتری برای تهیه بسته‌ها را دارند می‌توانند در بخش مالی به شهرستان‌های دیگر کمک کنند، تا با استفاده از ظرفیت های دیگر خیرین استانی، مخدومین و محرومین شهرستان ها از این کمک های معیشتی بهره مند گردند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران خاطر نشان کرد: ما امام رضایی هستیم و باید نسبت به سایر ادارات و سازمان‌ها متفاوت باشیم و با فراگیری سیره رضوی بکوشیم تا این جایگاه خدشه‌دار نشود و از حرکت جهادی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، الگو بگیریم.

وی به همکاری و هم‌افزایی کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک با مسوولان در راه‌اندازی درمانگاه دندانپزشکی اشاره کرد و گفت: این نوع مشارکت‌های سازنده باید تقویت شود و با کمک خیران می‌توانیم اقدامات موثری در راستای خدمت به مردم و نیازمندان انجام دهیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل