نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

توانمندسازی و اشتغالزایی در نمایشگاه کانون کارآفرینی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران

photo 2023 03 08 17 52 57

photo 2023 03 08 17 52 57

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید مقدم مسئول کانون کار آفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از برپایی نمایشگاه فروش محصولات کارآفرینان خبر داد و گفت: تقویت و ارتقای مهارت‌های کارآفرینان و هنرجویان در امر اشتغال‌زایی و کارآفرینی، چشم انداز برگزاری دوره های آموزش‌ کاربردی کارآفرینی و اشتغال منطقه بوده است و در حال حاضر با برپایی دومین نمایشگاه فروش محصولات به اهداف این کانون تا حدودی دست یافته ایم.

وی افزود: خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال در این نمایشگاه سه میز در زمینه‌ عرضه و فروش محصولات بافتنی، نقطه کوبی، فرشینه ،گلدوزی و تابلو فرش را در سالن ورزشی مسجد جامع الزهرا(س) در شهرک بهاران کوهسار اختیار داشتند.
مقدم ادامه داد: این خدمت با همکاری کانون کارآفرینی و اشتغال ، کانون بانوان و خانواده و واحد فرهنگی خواهران مسجد جامع الزهرا سلام الله علیها برای عموم برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه تمام درآمد حاصل از فروش محصولات بدون هیچ دخالتی تقدیم بانوان هنرآموز و کارآفرین شرکت کننده خواهد شد، گفت: دوره های کارآفرینی برای بانوان جذاب بوده و موجب توانمندسازی سرپرست خانواده، کارآفرینی و کسب درآمد آنها می‌شود.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل