نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اجرای نمایش میلاد مهدی موعود (عج) در منطقه ۵ تهران

photo 2023 03 08 18 03 13

photo 2023 03 08 18 03 13

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، محمد امین قاضی مسئول کانون زیارت منطقه ۵ تهران ضمن تبریک میلاد سرور جوانان عالم، حضرت علی اکبر(ع) از برگزاری دو جشن بزرگ به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب زمان(عج)، خبر داد و اظهار کرد: خادمیاران کانون خدمت رضوی زیارت با یاد امام رئوف و همکاری گروه هنری گل های یاس دو جشن بزرگ را تدارک دیدند که یکی از این جشن ها در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) با محوریت مهدویت در مسجد امام حسین علیه السلام برای بانوان برگزار شد.



وی افزود: جشن دیگر در پانزدهم اسفند ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ در مدرسه علمیه و دبیرستان معارف فاطمه الزهرا(س) برگزار خواهد شد و از بانوان گرامی برای شرکت در این جشن بزرگ و تماشای تله نمایش میلاد مهدی موعود(عج) دعوت به عمل می آید.
شهناز سیفی مسئول برپایی جشن و کارگردان نمایش مهدی موعود(عج) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، برنامه اجرایی جشن را اینگونه تشریح کرد: تلاوت آیات قرآن کریم آغاز گر این مراسم بود و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران که با همخوانی میهمانان همراه بود اجرا شد.
وی ادامه داد: بانوان با دستانی رو به آسمان دعای سلامتی امام زمان (عج) را زمزمه کردند و پس از آن زیارت آل یاسین، ذکر همدلی و دعای همیشگی قرائت شد.
سیفی اظهار کرد: مولودی های مناسبتی و ویژه اعیاد شعبانیه مابین برنامه ها پخش شد و گروه پیرامید با اجرای نمایش (شامل ترکیب موسیقی، نمایش و هنرهای ورزشی)
باعث جذابیت بیشتر مرذسم و شادی حضار شد.
وی گفت: در ادامه مراسم کلیپی با موضوع مقام و منزلت حضرت زهرا(س) پخش شد و سپس سخنرانی در باره مناسبت های ماه شعبان به استماع حاضرین رسید. با اجرای نمایش مهدی موعود(عج) که لحظات میلاد و بدنیا آمدن حضرت و حضور فرشتگان دور نرجس خاتون(س) را به تصویر می کشید برنامه ادامه یافت. در بخش پایانی، نوای یا مهدی یا مهدی فضا را عطر آگین کرد و بعد از آن قطعه مولای مولا یا صاحب الزمان(عج) توسط گروه تواشیح اجرا شد. و در انتهای جشن برگزاری مسابقه جذاب با توجه به محدوده سنی شرکت کنندگان، شادی و حس و حال مهمانان مراسم را دوچندان کرد.

خروج از نسخه موبایل