نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران از شهرستان قرچک

photo 2023 03 08 19 43 40

photo 2023 03 08 19 43 40

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در این بازدید که امام جمعه، فرماندار و شهردار و معاون سیاسی فرماندار شهرستان قرچک نیز حضور داشتند، بیرامی رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک ضمن خیر مقدم، گزارش اجمالی از فعالیت چند ماهه گذشته ارائه داد .
سپس قاسمی ناظر کانون سلامت ضمن ارائه گزارش کانون سلامت از براتلو و مسؤلین حاضر در جلسه خواست تا با همت و مساعدت نسبت به راه اندازی و تجهیز مرکز دندانپزشکی امام رضا علیه السلام جهت ارائه خدمات به نیازمندان سطح شهرستان قرچک همکاری کنند .
براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران پس از استماع گزارشات بیان داشت: وظیفه خادمیاران‌ در سطح شهرستان علاوه بر کمک به نیازمندان در برآوردن نیازهای مادی و بسته های معیشتی، به فرمایش رهبری باید در زمینه جهاد تبیین و ارشاد و فرهنگ سازی بخصوص بین جوانان و نوجوانان کار کرد .
براتلو ادامه داد: در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۲ بایستی برنامه ویژه ای برای دانش آموزان قبل از شروع مدارس تدارک دید و جلسه پرسش و پاسخ و تریبون آزاد در نظر گرفت و به شبهات آنها پاسخ قانع کننده ای داد.
براتلو در ادامه جلسه عنوان نمود: من به مجموعه خادمیاری قرچک تبریک میگویم که مسؤلین خوب و پای کاری دارند که باید قدردان آنان بود و با وجود ایشان می‌توان شهرستان قرچک را از هر گزندی بیمه کرد و از اقای بیرامی خواست تا لیست نیازمندان تحت رو به چهار بخش افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، اتباع خارجی به ویژه اتباع و خانواده های مدافعین حرم جهت ارائه خدمت تفکیک کنند.
حجه الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک هم ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بسیار خرسندم که در این جمع صمیمانه هستم و خودم را مانند شما خادم استان امام رضا(ع) میدانم.
اسماعیلی پیشنهاد داد: دفتر خدمت رضوی جهت جذب نذورات می‌تواند در نماز جمعه شهرستان میز خدمت قرار داده و با تهیه و توزیع قلک نذورات و تحویل آن به مردم ولایی شهرستان نذورات امام رضایی را در قلک ها ریخته و بعد تحویل دفتر خدمت رضوی شهرستان دهند.
فاتحی نژاد فرماندار قرچک نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شهرستان قرچک بدلیل مهاجرت پذیری ظرفیت بالایی دارد و مردم ولایی آن همواره پشتیبان ولایت و رهبری بوده است، به عنوان مثال در هفته دفاع مقدس با برپايی نمایشگاه در اوج اغتشاشات با استقبال قابل قبول مواجه شد.
فاتحی نژاد گفت: برای پیوند بین خیرین و دفتر خدمت رضوی جهت جذب نذورات تمام تلاش خود را برای معرفی دفتر به صنعتگران و صاحبان
کارگاه‌های موجود در سطح شهرستان و شهرک صنعتی به کار خواهد بست .
خرمی شریف شهردار قرچک نیز با تبریک بمناسبت ولادت سردار دشت کربلا قول مساعدت و همکاری در ساخت و راه اندازی مرکز دندانپزشکی بنام امام رضا علیه السلام جهت خدمت به نیازمندان شهرستان قرچک را داد .

خروج از نسخه موبایل