نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آغاز ثبت نام حج تمتع ۱۴۰۲ از فردا

حج2 new(1)

حج2 new(1)

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، فعال با بیان اینکه در تفاهم نامه سازمان حج، ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر از کشورمان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، تصریح کرد: زائران خانه خدا براساس اولویت‌های تعیین شده با حفظ امنیت، سلامت و کرامت راهی سفر معنوی حج خواهند شد.

مدیر حج و زیارت گیلان اولویت اول اعزام به حج تمتع را با زائرانی دانست که در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ ثبت نام و وجوه مربوطه را واریز کرده بودند و گفت: این افراد به دلیل شیوع کرونا و لغو حج در آن سال موفق به تشرف نشدند و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند.

فعال ادامه داد: اولویت دوم با دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۹ اسفند سال ۱۳۸۵ است که باید قبل از ثبت نام به سامانهreserve.haj.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل اطلاعات، کد رهگیری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اولویت سوم هم با دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ فروردین سال ۱۳۸۶ است، خاطرنشان کرد: ثبت نام متقاضیان با اولویت‌های اعلام شده فقط برای تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها بوده و لذا مراجعه به سایت reserve.haj.ir برای دریافت کد رهگیری الزامی است.

مدیر حج و زیارت گیلان اولویت‌های چهارم و پنجم را شامل دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ اول اردیبهشت و اول خرداد سال ۱۳۸۶ به بعد دانست و عنوان کرد: انتخاب کاروان و ثبت نام به صورت غیرحضوری بوده و متقاضیان می‌بایست ابتدا نسبت به ثبت نام اولیه در یکی از کاروان های استان مبادرت کنند.

خروج از نسخه موبایل