نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دانش آموزان زیر سایه شمس الشموس راهی سرزمین نور شدند

img 20220220 wa0036 2 660x330

img 20220220 wa0036 2 660x330

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید جان نثار مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۵تهران ضمن تبریک سالروز میلاد امام حسین علیه السلام و قمر بنی هاشم (ع) از حضور خادمیاران در مراسم بدرقه دانش آموزان خبر داد و گفت: ۴۰۰ نفر از دانش آموزان پسر منطقه ۵ و ۲۲ تهران به سرزمین‌های نور اعزام شدند و از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار، نهر خین، طلاییه، هویزه و دهلاویه بازدید خواهند کرد.

وی افزود: در گذشته اردوی راهیان نور سه روزه انجام می شد اما در سال جاری با توجه به تعداد زیاد مکان ها مدت زمان این سفر معنوی به چهار روز افزایش پیدا کرده است.

جان نثار خاطر نشان کرد: این اردو با همکاری ناحیه مقاومت بسیج قدس، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه ۵ و آموزش و پرورش منطقه۵ و ۲۲ تهران برگزار می شود و خادمیاران مراسم بدرقه این دانش آموزان را برعهده داشتند.

قابل ذکر است ، حضور خادمیاران و پرچم متبرک رضوی فضای معنوی این سفر دانش آموزان را چند برابر کرد به نحوی که هنگام تمسک جستن از پرچم اشک از چشمانشان سرازیر می‌شد و با مداحی عباس شریفی مسئول کانون تبلیغ دینی، حس و حال فرزندی که با مهربانی پدر و زیر سایه امام رئوف راهی جبهه جنگ است را داشتند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل