نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جلسه ماهانه کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

photo 2023 02 27 15 51 33

photo 2023 02 27 15 51 33

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، اعضای کانون‌های تخصصی و محله ای خدمت رضوی در چهارشنبه‌ امام رضایی و اولین روز از ماه شعبان در مسجد جامع امیرالمومنین(ع) شهرک امام خمینی ره برای ارائه گزارش فعالیت و دریافت آخرین تصمیمات و اخبار مرتبط در جلسه کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر حضور یافتند.
در ابتدای جلسه آیاتی از قرآن کریم توسط سردارپور مسئول امور کانون های خدمت رضوی شهرستان قرائت و سپس با جمع خوانی صلوات خاصه حضرت رضا(ع) جلسه آغاز شد.
ولی اله اصغری رابط کانون خدمت رضوی شهرستان ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه شعبان و ایام ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) از حضور به موقع مسئولین محترم کانون های تخصصی و عمومی تشکر و قدردانی کرد.
وی با اشاره به عملکرد کانون های خدمت رضوی شهرستان گفت: کانون های خدمت در هر شرایط و به هر نحوی فعالیت ها و اقدامات خود را انجام دهند.
رابط کانون خدمت رضوی شهرستان با توجه به لزوم گسترش و عمق بخشی فعالیت ها و اقدامات در سطح شهرستان، بر تشکیل و راه اندازی کانون های محله ای تاکید کرد.
اصغری در بخش پایانی سخنانش بر اهمیت انتشار و انعکاس اخبار فعالیت ها در رسانه و فضای مجازی تاکید کرد و افزود: مسئولین محترم کانون ها باید گزارش عملکرد روزانه و ماهانه خود را به مسئول کانون خبر و فضای مجازی و روابط عمومی ارائه دهند که مبادا خدای ناکرده زحمات دوستان به هدر نرود.
در پایان مراسم حکم مسؤلیت کانون محله ای خدمت رضوی در شهرک امام خمینی (ره) شهرستان اسلامشهر توسط ولی اله اصغری در حضور نمازگزاران مسجد جامع امیر المومنین علی (علیه السلام) به حجت‌الاسلام والمسلمین ولی نورالهی ابلاغ شد.

خروج از نسخه موبایل