نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ارائه خدمات مشاوره خادمیاران رضوی در مدارس تهران

photo 2023 02 27 16 33 19

photo 2023 02 27 16 33 19

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، ناهید سلیمانی مقدم سررابط کانون خدمت رضوی مشاوره و مددکاری استان تهران در دیدار و گفت‌وگو با ناظر، جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی کانون مشاوره و مددکاری شهرستان قدس، اظهار کرد: مشاوران این عرصه به صورت داوطلبانه در مساجد، پایگاه های بسیج و نهادهای مختلف با هماهنگی مراجعه کرده و خدمات مشاوره ارائه داده و با کانون‌های دیگر مانند ایثار و شهادت و خانواده نیز همکاری داشته و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کنند.



وی افزود: بخش‌هایی مانند کودک، نوجوان، جوان، پیش از ازدواج، زوجین، خانواده و میانسالان مورد هدف کانون خدمت رضوی مشاوره بوده و نسبت به مسائل آسیب‌های اجتماعی نیز خدمات مشاوره به نیابت از حضرت در مناطق و شهرستان‌های استان تهران ارائه می‌دهند.

مسوول کانون خدمت رضوی مشاوره استان تهران با اشاره به واکنش‌های مورد توجه مراجعه‌کنندگان و حس خوب آنها از اینکه از خادمیاران رضوی مشاوره دریافت می‌کنند، گفت: این خدمات به صورت رایگان و بدون محدودیت زمانی و با کمال آرامش انجام شده و مراجعه کنندگان به موارد مطرح شده بیشتر گوش می‌دهند.

وی به خادمیاران فعالی که داوطلبانه به مدارس رفته و به دانش‌آموزان مشاوره می‌دهند اشاره کرد و افزود: در این راستا اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و گسترش این خدمات در مدارس بیشتر در برنامه کاری قرار دارد.

قابل ذکر است، در این دیدار گزارشی از میزان فعالیت خادمیاران و یاوران رضوی کانون مشاوره شهرقدس داده شد و پیشنهادات و نظرات نسبت به گسترش خدمت رضوی در اماکن عمومی از جمله مساجد و مدارس ارائه و مورد بررسی قرارگرفت و از فعالان این کانون با اهدای تابلو منقش به گنبد امام رضا (ع) و هدایای تبرکی آیین تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل