نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بارش ۷۰ سانتی‌متری برف در کوهرنگ/ تردد در گردنه‌ها غیرممکن است

جاده برفی

جاده برفی

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، شهباز اکبری با اشاره به بارش برف و کولاک در شهرستان کوهرنگ اظهارداشت: ارتفاع برف جدید در کوهرنگ نزدیک به 70 سانتی‌متر است.

فرماندار کوهرنگ عنوان کرد: با توجه به ماشین‌آلاتی که از استان‌های معین به شهرستان کوهرنگ داده شد و ظرفیت‌هایی که خودمان در شهرستان داشتیم بلافاصله جاده‌ها باز می‌شود اما بعد از نیم‌ساعت مجدد پر از برف می‌شوند.

وی افزود: گردنه‌های چری‌، شاه‌منصوری و تاراز سریعا باز می‌شوند اما مجدد پر از برف شده و تردد واقعا در این گردنه‌ها غیرممکن است و به هیچ وجه صلاح نیست که تا پایان هفته مسافری به کوهرنگ بیاید زیرا با خطر جانی مواجه می‌شود.

اکبری با اشاره به اینکه دستگاه‌های شهرستان کوهرنگ بسیج شده‌ و جاده‌ها را مرتب باز می‌کنند تا برای برف فردا که شرایط قرمز اعلام شده توان برف‌روبی داشته باشند، گفت: راه‌های اصلی منتهی به روستاهای کوهرنگ باز است ولی معابر داخلی روستاها را دهیاران مرتب بازگشایی می‌کنند که مشکلی برای روستاها پیش نیاید.

فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه در بارش‌های اخیر 100 مورد امدادرسانی در این شهرستان انجام شد گفت: تاکنون خسارت جانی نداشتیم اما خسارات مالی در حد تخریب ساختمان‌های قدیمی و تخریب پارکینگ‌ها به دلیل حجم برف رخ داده است.

خروج از نسخه موبایل