نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل کشور شهرستانهای استان تهران در ذیل نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی منصوب شد

باقری

باقری

به گزارش شهر ، صفربیگی دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور گفت: مجمع مشورتی نظام مسائل کشور از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ با هدف بهره جستن از کاوش‌ها، کوشش‌های جوانان مستعد و نخبه در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و احصاء نظام مسائل و ظرفیت‌های کشور، ایجاد فرهنگ مشاوره پذیری و بهره‌گیری از مشاوره در سطوح مختلف تصمیم گیری کشور، شناسایی جوانان نخبه و مستعد و ایجاد انگیزه در آنان در ارائه ایده‌های نو و حمایت از آنها در جهت حل مسائل و مشکلات اساسی کشور، زمینه سازی برای نگرش بین بخشی و مطالبه‌گری از کارگزاران و خدمتگزاران نظام، استفاده مناسب از ظرفیت بالقوه جهادی و متراکم شده جوانان برای تقویت و ارتقاء دستاوردهای انقلاب اسلامی و… شروع به فعالیت کرد.

وی ادامه داد: در طول این مدت در قدم اول تلاش کردیم تا با شناسایی نیروهای جوان، مومن، مستعد و انقلابی و به کارگیری این افراد به عنوان دبیر، فرآیند تشکیل و راه اندازی این مجمع در هر استان را شکل دهی کنیم. در ادامه با شناسایی دبیران و برگزاری نشست توجیهی و آشنایی با فرایند کار در ادامه مسیر برای برداشتن قدم‌های بعدی اقدام کردیم.
در همین راستا طی حکمی از سوی دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور اقای عباس باقری بعنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل کشور شهرستانهای استان تهران منصوب شد .
قابل ذکر است مجمع مشورتی نظام مسائل استان تهران ذیل کمیته نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی در راستای بررسی مطالبات و رفع مشکلات مردم توسط نخبگان استانی در همه استان‌ها با هدف عینیت بخشی به بیانه گام دوم انقلاب راه‌اندازی شده است.

خروج از نسخه موبایل