نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

عیادت خادمیاران رضوی شهرستان شهریار از والدین سه شهید دفاع مقدس

photo 2023 01 21 10 12 07

photo 2023 01 21 10 12 07

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیار ثریا رضائی، مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان شهریار از طریق خادمیار سبزیکار از دفترکانون خدمت رضوی باغستان مطلع شد که والدین سه خانواده شهید دفاع مقدس شهیدان پرویز مالک، حسن سلطانلو و محمد جواد تاجیک التماس دعا دارند و تقاضای زیارت پرچم متبرک حضرت امام رضا علیه السلام برای شفا و گشایش مشکلات درخواست کرده‌اند.



خادمیاران با شنیدن این تقاضا بی‌قرار شده و دیگر فرصت برنامه‌ریزی نبود تا کاروان مثل همیشه با لاله، اسپندان، شمعدان صف ببندند و با نوای ای صفای قلب زارم به دست بوسی خانواده شهدای دفاع مقدس بروند، چون این دیدار خیلی اضطراری و چشمان والدین شهدا منتظر بود.
اولین عیادت از خانواده شهید حسن سلطانلو آغازشد، مادرشهید سلطانلو که به علت بیماری و کهولت سن در منزل بستری و تحت مراقبت درمانی بود، توانست پرچم متبرک رضوی را به قصد طلب شفا زیارت کند.
دومین دیدار به خانواده شهید محمد جواد تاجیک اختصاص یافت، با عنایت به اینکه این خانواده در منزل استیجاری زندگی می‌کنند با تمسک به پرچم متبرک رضوی از خادمین حرم مطهر رضوی درخواست کردند برای ساماندهی وضعیت مسکن این خانواده دعا کنند.
دیدار پایانی با خانواده معظم شهید پرویز مالک اختصاص یافت و والدین شهید هردو به دلیل کهولت سن و بیماری در منزل بستری و تحت مراقبت درمانی بودندو با رویت پرچم متبرک آستان قدس رضوی در فضایی معنوی با مولا و مقتدای خود زمزمه و طلب شفا کردند.
با عنایت به اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا تحت برنامه‌ریزی خاصی صورت می‌گیرد، اما براساس تقاضای والدین شهدا عیادت به صورت سرزده و درمعیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و با تعداد معدودی از خادمیار در محضر نورانی والدین معظم شهدا حاضرشدیم و این عزیزان توانستند از انوار ملکوتی حضرتش بهره‌مند شوند.
شهداء به عنوان شمع محفل تاریخ بشریت‌اند و والدین آن‌ها به عنوان چشم و چراغ ملت در گنجینه فرهنگ ایثار و شهادت همچون ستاره می‌درخشند، برخی از این ستاره‌ها از دنیا رفته‌اند و آنهایی که هنوز در قید حیات‌اند بیشترشان دارای کهولت سن و بیماری‌ هستند که نیازمند توجه بیشتری بوده تا ما همچنان بتوانیم از نورانیت و معنویت آنها بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل