نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شهید امینی به کتابخوانی علاقه داشت/ احترام به خانواده دغدغه اصلی شهید بختیاری بود

photo 2023 01 14 12 08 26

photo 2023 01 14 12 08 26

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن و مقام مادر با حضور همسر شهید مدافع حرم مهدی بختیاری و مادر شهید هادی امینی با همکاری نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه شهید رستمی و حضرت خدیجه(س) مسجد جامع صاحب الزمان(عج) کاووسیه و کانون خدمت رضوی تبلیغ دینی و مداحی و کانون فرهنگی هنری نورالهدی در سالن آمفی‌تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرقدس برگزار شد.



بسیجی پاسدار محمد هادی امینی در بهمن‌ماه ۱۳۷۸ به دنیا آمد و از مربیان جهادی تهران بود، که هنگام انجام ماموریت آموزشی، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و سحرگاه چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ علی رغم همه تلاش‌های پزشکان برای مداوا و احیا، به شهادت رسید.

مادر شهید هادی امینی در بخشی از خاطرات فرزند شهیدش گفت: «هادی اهل مسجد بود و با حوصله و مهربانی با اطرافیان صحبت می‌کرد. هادی به کتابخوانی علاقه داشت و در کارهایش نظم را رعایت می‌کرد و در وصیت نامه‌اش به حفظ حجاب تاکید و ارادت خاصی به حضرت رقیه(س) داشت.
هادی اتاقش را به تصویر شهدا مزین کرده بود و دوست شهید داشت و طبق وصیت نامه‌اش پایین پای دوست شهیدش معز غلامی خاکسپاری شد».

سرگرد شهید مدافع حرم مهدی بختیاری ۲۷ آبان ۱۳۷۰ در تهران متولد شد و اهل اسلامشهر بود و در راه دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و امنیت کشور به سوریه رفت و در سن ۲۹ سالگی در ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ در منطقه المیادین سوریه آسمانی شد.
همسر شهید بختیاری در ادامه مراسم به الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) اشاره کرد و افزود: خانواده و احترام به مادر و همسر از دغدغه‌های اصلی شهید بختیاری بود و به نماز و روزه خیلی اهمیت می‌داد و هدفش در زندگی رسیدن به شهادت بود و به آرزویش رسید.

در ادامه این جشن، مولودی خوانی، برگزاری مسابقه ویژه کودکان، تجلیل و اهدای هدایا به خانواده شهدا انجام شد.

خروج از نسخه موبایل