نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جشنواره یاس به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در منطقه 5 تهران افتتاح شد

photo 2023 01 12 09 33 31

photo 2023 01 12 09 33 31

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ با برپایی جشنواره فرهنگی هنری یاس از بیستم تا بیست و دوم دی ماه همزمان با سالروز ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت ۱۰ الی ۱۶ پذیرای خواهران و از ساعت ۱۶ الی۱۸ میزبان برادران در زینبیه اعظم واقع در محله کن، خیابان آیت الله تهرانی، جنب کفش ملی، خواهند بود.



مریم سعید زاده مسئول کانون تعلیم و تربیت منطقه ۵ ضمن تبریک سالروز میلاد دخت پیامبر اسلام و روز مادر اظهار داشت: کانون تعلیم و تربیت، شعر و ادب و کانون عمومی به نمایندگی کلیه کانون‌ها به راهنمایی و معرفی خدمات و فعالیت‌های خادمیاران به مراجعین پرداختند تا شاهد خدمت‌رسانی مناسب‌تری برای این منطقه باشیم‌.

سمانه مکی مسئول کانون بانوان و خانواده منطقه در ادامه ضمن تبریک ایام ولادت زهرای اطهر (س)خاطرنشان کرد: خادمیاران با برپایی غرفه هیئت گلبرگ رضوی و جذب نیروی نوجوان دختر و پخش فیلم و سرگرمی برای گروه سنی نوجوانان در این جشنواره فعالیت دارند.

مکی همچنین در ادامه بیان داشت: جشنواره شامل دو بخش اشتغالزایی و کارآفرینی و معرفی مجموعه‌های فرهنگی بانوان در محله کن است که غرفه‌های بازی با کودک، نقاشی کودکان و کتابخوانی و عضویت رایگان در کتابخانه را در بر می‌گیرد.

سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ با تبریک سالگرد ولادت حضرت زهرا(س) به بانوان و مادران گرامی گفت: در این جشنواره با داشتن دو میز و غرفه خود اشتغالی به ارائه صنایع‌دستی تهیه شده توسط هنرجویان دوره‌های کارآفرینی پرداختیم تا میهمانان در کنار برنامه‌های شاد و تفریحات بتوانند خریدی داشته باشند.

وی افزود: در این غرفه انواع غذاهای بند انگشتی (تارت کشک بادمجان، تارت میرزاقاسمی، کیک مرغ، سالاد الویه، رول سوسیس، سالاد ماکارونی، تارت حلوایی، بافتنی( لیف، کش مو، اسکاچ)، انواع گلسر ،جاسوییچی و سر مدادی ،انواع دم کنی و دستگیره، عروسک‌های شنی و روسی وعروسک‌های بقچه‌ای به نمایش گذاشته شد.

مقدم در ادامه بیان کرد: تمام درآمد فروش محصولات مستقیما به بانوان هنرمند خواهد رسید تا به هدف خود اشتغالی این کانون نزدیکتر شویم.

گفتنی است جشنواره با همکاری گروه فرهنگی یاس، کانون مسجد چهارده معصوم، بسیج خواهران کن، زینبیه اعظم کن، کتابخانه شهدای کن ، سرای محله کن و باغ شادمانی برگزار می‌شود.

خروج از نسخه موبایل