نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری کارگاه های آموزشی شعر و ادبیات برای دانش آموزان در منطقه ۲۱ تهران

photo 2023 01 12 09 11 10

photo 2023 01 12 09 11 10

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران در مدارس محله تهرانسر با هماهنگی مسئولین آموزشی اقدام به برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی شعر و ادبیات کرده است.
با توجه به اینکه شعر و ادبیات جایگاه موثری در انتقال مفاهیم فکری و عقیده ای دارد، جامعه شیعی نیازمند تقویت این بُعد از استعداد نوجوانان و جوانان‌ خود است. در این راستا کانون شعر و ادب منطقه ۲۱ جهت شناسایی استعداد دانش آموزان و جذب یاوران رضوی مستعد با هدف انتقال مفاهیم ارزشمند عقیده ای مکتب اهل بیت علیهم السلام به زبان شیوا و رسای شعر و قلم، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی شعر و ادب رضوی نموده است.
اولین جلسه این کارگاه در تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ با حضور خادمیاران‌ و یاوران رضوی، اولیاء و دبیران ادبیات دبیرستان دخترانه طلوع فجر، واقع در محله تهرانسر برگزار شد.
این کارگاه آموزشی ابتدا با صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام آغاز شد و پس از توضیحات توجیهی قرار بر این شد که از طریق برنامه شاد، دانش آموزان مستعد و علاقه مند توسط همکاران فرهنگی، معرفی و با برگزاری جلسات آموزشی مجموعه ای از یاوران رضوی توانمند در جهت شعر و ادب پرورش یافته و جذب کانون شعر و ادب منطقه شوند.

خروج از نسخه موبایل