نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تداوم کمک‌های مومنانه با اهدای بسته‌های یلدای فاطمی در شهرقدس

photo 2023 01 14 11 24 13

photo 2023 01 14 11 24 13

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده شهرقدس در چهارشنبه امام رضایی این هفته که مقارن با شب یلدا بود، با حمایت خیرین و خیریه شهید محمدخانی تعداد ۸ بسته حمایتی آماده و بسته‌بندی کردند.

فاطمه معروفی مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی در بخشی از سخنرانی برنامه چهارشنبه امام رضایی پیرامون تربیت خانواده و دختران اظهار کرد: فرزندان ما از رفتار و کردارمان الگو می‌گیرند و نتیجه تربیت آنها در نوع برخوردهای ما دارد.

وی گفت: یک مادر یا مربی تربیتی می‌بایست هویت مادرانه خود را بارور سازد تا بتواند هویت فرزندان یا شاگردان خودش را صحیح بسازد.

در ادامه مراسم یاور رضوی وصیت نامه‌ای از شهید دوران دفاع مقدس را قرائت کرد و مجلس با عزاداری روضه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و پرچم بارگاه حضرت زینب سلام الله علیها متبرک شد و با پخش نذورات و طعام تبرکی، مدعوین و عزاداران پذیرایی شدند.

گفتنی است پس از پایان مراسم چهارشنبه امام رضایی اقلام غذایی آماده سازی شده شامل ۵ کیلو برنج، گوشت مرغ، روغن، حبوبات، میوه، شیرینی و آجیل به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش تقدیم شد.





همچنین خادمیاران کانون عمومی نیز با کمک خیرین ۱۳۵ بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن، حبوبات، ماکارونی، آجیل و شیرینی در این ایام تهیه و میان خانواده‌های بی‌سرپرست توزیع کردند.

قابل ذکر است، در تداوم کمک‌های مومنانه با همکاری گروه جهادی حوزه پیامبر اعظم(ص) و حضرت خدیجه(س) و خیرین، تعداد ۱۸۶ بسته یلدایی تهیه و بسته‌بندی شد.

این اقلام شامل چای، تن ماهی، ماکارونی، روغن، قندو شکر، رب، شکلات، آجیل، بیسکوییت، سوهان و انواع میوه بوده که میان خانواده‌های آبرومند و عزتمند روستاهای زرنان بالا و پایین و شهرک دانش توزیع شد.

خروج از نسخه موبایل