نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تا پای جان از اسلام مراقبت کنیم

photo 2022 12 17 08 42 38

photo 2022 12 17 08 42 38

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، یادمان چهل‌ودومین سالگرد شهید جاویدالاثر ولی الله رمضانی از شهدای دوران دفاع مقدس با همکاری هیئت روضهه‌الشهدا و کانون جوانان و ایثار و شهادت خدمت رضوی با حضور جمعی از ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس، نوجوانان و جوانان ولایی در منزل این شهید والامقام برگزار شد.



این مراسم در معیت پرچم متبرک امام رضا(ع) و حضرت زینب(س)، ذکر صلوات خاصه حضرت، سخنرانی در رثای مقام والای شهادت، روایتگری و مداحی توسط جوانان و نوجوانان ولایی همراه بود.

شهید ولی اله رمضانی، سوم فروردین ۱۳۳۹، در شهرستان رزن به دنیا آمد. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و کشاورزی میکرد سپس زمان جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در ۲۸ آذر ۱۳۶۰، در تنگه کورک گیلان‌غرب توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامده است.



شهید ولی‌الله رمضانی در فرازهایی از وصیت نامه‌اش نوشته است:« هدفم از جنگ رفتن اينست كه اولاْ خدمتی به اسلام و ثانياْ به امام خود لبيک گفته كه می‌فرمايد (هل من ناصر ينصرنی) آيا كسی هست كه مرا ياری دهد و من راه جهاد در راه خدا را انتخاب كردم، بلی بايد در ركاب حسين (ع) جنگيد و درخت تنومند اسلام را آبياری كرد.
اين چند كلمه را با مادرم و خواهرانم بگويم كه بعد از من هيچ گريه نكنيد اگر من به ياد تو افتادم آن زمان به ياد كربلای حسين (ع) باش ام ليلا پسر جوانش را از دست داده بود چه قدر صبر كرد و تو هم مثل ليلا صبر كن در برابر خدای خود اجر می‌بری و خواهرانم شما هم مثل زينب باشيد.
در خاتمه به جوانان و پاسداران دلير وطن كه اسلام محمدی را شناخته‌اند از رهبر بزرگوارمان امام خمينی پشتيبانی كرده گفته او اسلام راستين الهی است وظيفه ما اين است كه حتي اگر بهای جانمان هم باشد نگذاريم فرصتی به منافقان و يا كافران بيافتد».

در پایان این مراسم از مادر چشم انتظار شهید جاویدالاثر ولی الله رمضانی تکریم و هدایا و تبرکات تقدیم شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل