نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پایانه جدید شرق تهران دارای پتانسیل های ترافیکی، اقتصادی و گردشگری است

آقامیری

آقامیری

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد آقامیری در بازدید از پایانه جدید شرق تهران، ضمن استماع گزارشات مربوط به این پروژه گفت: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان هستند و هدف این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری های مداوم پروژه هایی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می‌کنند در کوتاه ترین زمان افتتاح و به بهره برداری برسند.

او با بیان اینکه افتتاح پایانه جدید شرق می تواند پاسخگوی نیازهای مسافران از شرق و شمال کشور باشد، افزود: افتتاح این پروژه یکی از اولویت‌های کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران است، پایانه‌ای که نه فقط ابعاد حمل و نقلی؛ بلکه به لحاظ گردشگری و موضوعات اقتصادی نیز می‌تواند مد نظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها، پایانه جدید شرق را دارای پتانسیل‌های فراوانی در حوزه‌های گردشگری و اقتصادی دانست و افزود: امیدواریم با توجه به طراحی‌های کلی که برای این مجموعه دیده شده، به مرکزی برای گردشگری شهروندان نیز تبدیل شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین با حضور در محله صفا ضمن بازدید از بافت فرسوده منطقه۱۳ در جریان فعالیت‌های عمرانی منطقه در بخش‌هایی نظیر بهسازی معابر، احداث و مرمت نهر و جداول، آسفالت، بازسازی پیاده‌روها و پاتوق محله‌ها در این محدوده قرار گرفت. 

آقامیری با بیان اینکه بافت‌های فرسوده از نظر اجتماعی و اقتصادی دارای مشکلات عدیده ای برای ساکنین و همچنین برای مدیران شهری است، افزود: با تدوین برنامه‌های صحیح جهت نوسازی و بهسازی این نوع بافت‌ها، نه تنها به حل مشکلات منجر خواهد شد، بلکه فرصتی مناسب برای توسعه پایدار شهری در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی فراهم می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه تداوم این بازدیدها می‌تواند انگیزه مدیران شهری را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان ارتقا بخشد، تأکید کرد: شورای شهر به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم.

خروج از نسخه موبایل