نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مهلت ثبت نام در آزمون سردفتری اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تمدید شد

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۱۴۰۱ در نهم آبان ماه و با توجه به اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر اصلاحات اطلاعیه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات به شرح ذیل به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی مذکور می رساند زمان ثبت نام تا روز دوشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

متقاضیان ضرورت دارد تا پایان مهلت ثبت نام و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین باتوجه به اصلاحیه اعلام شده، مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که پیش از این نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه سازمان سنجش با ذکر نکات اصلاحی یادآور شد: دفتر یاران دفتر اسناد رسمی متقاضی سردفتری از شرط حداکثری سن (۵۰ سال) معاف هستند.

همچنین وفق بند (چ) ماده ۸۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ایثارگران مشمول بند فوق از شرط حداقل و حداکثر سن معاف هستند.

خروج از نسخه موبایل