نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف محموله مواد مخدر در عملیات پلیس مرکزی و قم

موادمخدر

موادمخدر

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرهنگ شمسایی فرد افزود: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اقدامات فنی و تخصصی از انتقال یک محموله تریاک توسط فردی با یک خودروی وانت مزدا در محور “اراک – قم” مطلع شدند که با هماهنگی به عمل آمده موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان مرکزی قرار گرفت.

او اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند وانت مزدا حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی بیان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز کوتاه ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند که در بازرسی از این خودرو ۹۷ کیلو گرم تریاک کشف شد.

او با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.

خروج از نسخه موبایل