نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

به شهرهای حاشیه بزرگراه غدیر، ایجاد دسترسی داده نشده است

علی گوزلی

علی گوزلی

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، علی گوزلی نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها و عضو شورای شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه شهرستان نظر آباد از سال 84 دارای ناوگان حمل و نقل است گفت: در حال حاضر این شهرستان فرسوده ترین ناوئگان حمل و نقل استان البرز را دارد که لازم است به بازسازی آن توجه ویژه شود.

وی افزود: در این وضعیت اقتصادی که گریبانگیر تمام مردم به ویژه رانندگان است باید اقدامات لازم از جمله نوسازی ناوگان، اعطای یارانه‌های مختلف از جمله یارانه سوخت و قطعات یدکی و … برای کمک به رانندگان انجام شود.

گوزلی با اشاره به پروژه آزادراه غدیر توضیح داد: این آزادراه که از چرم شهر تا آبیک به مساحت تقریبی 158 کیلومتر ایجاد شده است پروژه بسیار خوب و قابل تقدیری است. پروژه در دولت گذشته با بودجه 247 هزار میلیار تومانی اجرا و افتتاح شد. اما متاسفانه با وجود هزینه بالای ساخت این آزادراه و مدت زمان و طول مسیر آن به بسیاری از شهرها از جمله شهر نظرآباد که اتفاقا در کنار بزرگراه قرار گرفته اند خروجی داده نشد. در صورتی که می توانست اقتصاد و آینده این شهرها را متحول کند.

عضو شورای شهرستان نظرآباد تصریح کرد: دسترسی به اتوبان خواست مردم شهرهای کنار بزرگراه است تا بتوانند از این بزرگراه و راه ارتباطی استفاده کنند.

نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها همچنین با اشاره به مشکلات دسترسی شهرستان طالقان به شهر هشتگرد گفت: این پروژه جزو پروژه‌های خوبی بود که متاسفانه با وجود افتتاح به صورت ناقص اجرا شد و در برخی از فصول قابلیت بهره برداری را ندارد و علائم ایمنی برای این مسیر تعبیه نشده است که امیدواریم این مسائل حل شود.

خروج از نسخه موبایل