نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

استقبال کارفرمایان از برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار/ زاهدی وفا، اقتصاددان، با تجربه و بی‌حاشیه است

اصغر آهنی ها

اصغر آهنی ها

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، اصغر آهنی‌ها درباره «محمدهادی زاهدی وفا» وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: وی فردی اقتصاددان، بی حاشیه و آرام است که در مدت سرپرستی این وزارتخانه سعی کرد مباحث کاری را در یک محیط آرام پیش ببرند.

نماینده کارفرمایان افزود: زاهدی وفا فردی اقتصادی، با تجربه و آشنا به فضای کسب و کار است و از هرگونه کارهای سیاسی و حاشیه‌ای به دور است.

وی با بیان اینکه کارفرمایان از زاهدی وفا حمایت می‌کنند، گفت: او با توجه به سابقه کاری که دارد می‌تواند در بهبود فضای کسب و کار مفید واقع شود؛ از این رو در بخش کارفرمایی از طرح‌هایش استقبال می‌کنیم.

آهنی‌ها ادامه داد: زاهدی وفا مدیری آرام و متخصص است که حرکت منطقی وی در وزارت کار به تعامل بیشتر بین شرکای اقتصادی ازجمله کارگران و کارفرمایان منجر می‌شود.

نماینده کارفرمایان با انتقاد از حاشیه سازی‌هایی در خصوص زاهدی وفا، بیان کرد: از آنجایی که وی اهل سیاسی کاری نیست، عده‌ای درصدد هستند تا با زدن برچسب، این وزارتخانه از حضور چنین فرد با تجربه و اقتصاددانی را کمرنگ کنند.

وی گفت: وزارت کار با همیاری شرکای اقتصادی می‌تواند نقش تنظیم کنندگی را فراهم کرده و قدم‌های مثبتی را برای فضای کسب و کار بر داد.

خروج از نسخه موبایل