نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

عطر خوش خدمت رضوی توسط کانون خدمت رضوی منطقه ۱۳ تهران به نیابت از امام مهربانی ها

whatsapp image 2022 09 05 at 10.44.25

whatsapp image 2022 09 05 at 10.44.25

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ در طرح هر چهارشنبه امام رضائی یک مسجد با ارائه خدمت رضوی و غبار روبی مزار شهدا در مسجد امام صادق علیه السلام واقع در شهرک دوشان تپه خیابان پیروزی با حضور پرشور خادمیاران و یاوران رضوی منطقه۱۳ برگزار شد.
به گفته طاهری رابط منطقه این برنامه که به همت کانون ایثار و شهادت و تبلیغ دینی تدارک شده بود، کانون های تخصصی به ارائه خدمات صلواتی در قالب میز خدمت جدر زمینه غربالگری سلامت، مشاور حقوقی، مشاور خانواده، کبوترانه، مشاوره فردی و زوجین، پاسخگویی به احکام شرعی، تعلیم و تربیت، علمی و کتاب و کتابخوانی پرداختند.



زینت بخش این فضای معنوی حرکت دسته جمعی خادمیاران و یاوران رضوی به همراه عموم مردم از سمت مسجد امام صادق علیه السلام به سوی مقبره شهدای گمنام شهرک شهید خضرایی با نوای امام رضایی بود.در انتها برنامه مزار دو شهید عزیز توسط خادمیاران و یاوران رضوی غبارروبی و گل افشانی شد که چاووش خوانی و ذکر مصائب حضرت رقیه سلام الله علیها حال و هوای معنوی خاصی در جمع حاضر حاکم نمود.شایان ذکر است دو شهید عزیز در شهرک نظامی شهید خضرایی سال ۸۹ به خاک سپرده شدند و بعد از گذشت چهارسال با آزمایش DNA یکی از دو شهید معزز به نام شهید سعید علی مددی شناسایی شد.



ضمنا درهفته ای که گذشت کانون مشاوره با مدیریت غزازان به ۲۳ نفر مراجعه کننده خدمت مشاوره صلواتی ارائه نموده و وبینار تخصصی با موضوع روان شناسی دینی را با حضور ۲۸ نفر برگزار نمود.کانون عمومی منطقه نیز در اول ماه صفر یک راس گوسفند را قربانی کرده و گوشت آن را از طریق کانون های عمومی محله ای بین خانواده های نیازمند توزیع کرد‌‌.همچنین برپائی چایخانه امام رضا علیه السلام در روز شهادت حضرت رقیه(س) در پارک سرو ناز و شرکت در مراسم وداع با شهید گمنام در منطقه از دیگر فعالیت های این کانون منطقه بود‌ .در هفته گذَشته کانون قرآنی منطقه بیست برنامه قرآنی اجرا نموده و کانون ایثار و شهادت نیز در هفته اخیر با
خانواده معظم شهیدان افسانه و فرزانه صدائی میرکوهی درشب شهادت حضرت رقیه(س) دیدار و با اهدای متبرکات و لوح تقدیر از خانواده ایشان تجلیل نمودند، و با خانواده های شهیدان سرافراز محمد فرپور خمامی و شهید محمد مهدی احمدی آشتیانی دیدار داشته و ضمن تجدید عهد با شهیدان آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات به خانواده های معظم شهدا اعلام نمود. مسئول کانون سلامت دکتر اردستانی نیز در طول هفته گذشته ویزیت صلواتی را برای اهالی منطقه ارائه کرد.
کانون عمومی منطقه با همکاری کانون قرآن ۹۰ پرس غذای نذری طبخ و توزیع نمود. همچنین هفته گذشته در سالن کنفرانس سرای محله پیروزی جلسه هم اندیشی مسئولین کانون ها برگزار و عملکرد کانونها بررسی و برنامه های اربعین مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

خروج از نسخه موبایل