نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پویش کتاب در حرکت با شعار «بخوان و به دیگری بسپار» به زائران کربلا رسید.

whatsapp image 2022 08 31 at 17.13.11 (1)

whatsapp image 2022 08 31 at 17.13.11 (1)

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ خادمیاران کانون کتاب و کتاب خوانی خدمت رضوی منطقه ۶ تهران درجهت بهره مندی بیشتر از کتاب، پویش کتاب در حرکت را که توسط کتابخانه ملی معرفی و آغاز شده بود را در منطقه ۶ و در بین زائران کربلا اجرایی کردند.



پویش کتاب در حرکت با پیام «بخوان و به دیگری بسپار» همزمان با هفته کتاب توسط کتابخانه ملی آغاز شد. هدف از اجرای این طرح پاسخ به نیازهای مطالعاتی و تقویت فرهنگ کتابخوانی است که بر اساس آن خانواده‌های ایرانی تشویق به اهدای کتاب خود به کتابخانه ملی شدند و همچنین بخشی از کسری کتاب‌های کتابخانه ملی با عملیاتی کردن این طرح تامین شد.

در راستای اجرای این طرح رابطین و خادمیاران مناطق و شهرستان های کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان تهران برای دریافت کتاب رایگان و اهدای آنها جهت پویش کتاب در حرکت در میزهای خدمت و مراکز مختلف به واحد مبادله و اهداء کتابخانه ملی مراجعه کردند.

گفتنی است این کتابها و موارد اهدایی در حوزه های علمی، مذهبی، کودک، پوستر و .. بوده، که در مرحله اول خادمیاران این منطقه کتب زیارتنامه و ادعیه را بین ۶۰ نفر از زائرین کربلا توزیع کردند تا اولین گام از این پویش را محقق سازند.

خروج از نسخه موبایل