نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

وی با تاکید بر اینکه برای زنده نگه داشتن پیروز یک تیم شبانه روزی تلاش کردند، تصریح کرد: برای پیترکالدول هم جالب بود که توانستیم توله را زنده نگه داریم و گفت که خیلی خوب عمل کردید که زنده مانده است آنجا خودشان هم با آن همه تجربه تلفات زیاد دارند اما چون تعداد بالایی توله دارند همیشه یک درصد تلفات برای آن در نظر می گیرند اما ما فقط یک توله داشتیم و اصلا نمی خواستیم که از دست بدهیم و تمام تلاشمان را کردیم و الان به این شرایط رسیدیم و شرایطی است که فعلا خوب است. مسوول نگهداری پیروز تاکید کرد: فعلا شرایط خوب است اما این به آن معنا نیست که دیگر نگرانی وجود ندارد، باید خیلی مراقب باشیم؛ امیدوارم روز به روز شرایط بهتر شود و روزی شاهد این باشیم که یک یوز مستقل با اندام درست داشته باشیم که می تواند مستقل زندگی کند.

شلمچه

شلمچه

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: بر اساس اعلام ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) مرز شلمچه بر روی زائرین اربعین حسینی (ع) باز شد.
نادر عمیدزاده افزود: زائران عزیز میتوانند با در دست داشتن گذرنامه معتبر به مرز شلمچه مراجعه کنند.

ولی‌اله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان نیز گفت: با توجه به پایان ناآرامی‌ها در عراق، و اعلام ستاد اربعین کشور، تردد در تمام مرزها از جمله شلمچه و چزابه از صبح امروز مجدد برقرار شد.
او افزود: تمام تمهیدات و امکانات مورد نیاز جهت تسهیل در تردد زوار اربعین در مرزهای شلمچه و چزابه فراهم شده و امیدواریم زوار اباعبدالله الحسین بدون هیچ مشکلی به عتبات مشرف شوند.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در پی ناآرامی‌های به وجود آمده در عراق از شامگاه دوشنبه ۷ شهریور بسته شده بود که از دقایقی پیش برای تردد زائران اربعین بازگشایی شد.

خروج از نسخه موبایل