نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اکیپ جهاد آبرسانی از استان تهران به همدان اعزام می شود

حامد یزدی مهر

حامد یزدی مهر

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، حامد یزدی مهر پیش از ظهر پنج شنبه از دستور استاندار تهران مبنی بر اعزام اکیپ آبرسانی از استان تهران به استان همدان خبر داد و اظهار داشت: عصر امروز پنج شنبه سوم شهریور این مانور اجرا خواهد شد.

یزدی مهر با بیان اینکه تعدادی تانکر آب طی طرح جهاد آبرسانی از استان تهران به استان همدان ارسال خواهد شد گفت: این مانور امروز با حضور استاندار تهران اجرا و اکیپ‌ها و تانکرهای آبرسانی اعزام می‌شوند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: از مردم تقاضا می‌شود، الگوی مصرف را رعایت و از استفاده بی‌رویه آب پرهیز کنند و با توجه به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه آبرسانی در شرایط کم‌آبی، رسانه‌ها بر اساس رسالت خبری خود، ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به موفقیت پروژه‌های آبرسانی هستند تا الگوی صحیح و روش‌های درست مصرف آب از طریق رسانه اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه ستاد بحران استان تهران با تمام توان پای کار جهاد آبرسانی ایستاده است گفت: در این خصوص از همه ظرفیت بهره گرفته ایم تا انشاالله گام مهمی در جهت آبرسانی به همدان صورت بگیرد و در این خصوص از همه دستگاه‌های مربوط می‌خواهیم نهایت همکاری را داشته باشند.

خروج از نسخه موبایل