نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف مواد اولیه پتروشیمی از یک انبار/ دستگیری دزد گله گوسفندان

دوستعلی جلیلیان2

دوستعلی جلیلیان2

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به ماموریت‌های این پلیس گفت: دریافت خبری مبنی بر دپو و جمع‌آوری مواد اولیه پتروشیمی وارداتی در یک انبار کالا در اطراف کهریزک، منجر به این شد که بررسی این موضوع در دستورکار تیمی از ماموران کلانتری کهریزک قرار بگیرد. بررسی‌ها نشان دهنده این بود که کالاها وارداتی بوده و خارج از شبکه توزیع در این مکان جمع‌آوری شده‌اند در همین راستا نیز نتایج تحقیقات به مرجع قضایی بازتاب داده شد و دستور بازرسی محل و دستگیری متهم اخذ شد.

فرمانده انتظامی شهر ری تصریح کرد: هویت مالک انبار شناسایی شد و بازدید از مکان مورد نظر به همراه نماینده اتاق اصناف انجام و درجریان آن ۲۴ هزار کیلوگرم مواد اولیه پتروشیمی وارداتی کشف و ضبط شد. در ادامه نیز با دستور قضایی پلمب انبار انجام شده و مالک انباری برای گذراندن مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
دزد گله گوسفندها دستگیر شد

جلیلیان در ادامه با اشاره به دستگیری سارق گوسفندان گفت: سرقت تعدادی احشام در گله‌داری در محدوده امین‌آباد شهر ری به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد و بلافاصله رسیدگی به این موضوع بر عهده ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری امین‌آباد در محل حضور یافتند تحقیقات پلیسی را شروع کردند. اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی سبب شد تا هویت و مخفیگاه سارق‌ حرفه‌ای شناسایی شود. در ادامه پس از هماهنگی‌های قضایی، در یک عملیات پلیسی ماموران پلیس، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ۳۰ راس گوسفند از مخفیگاه سارق کشف شد. همچنین متهم در پی‌جویی‌های انتظامی به جرم ارتکابی معترف شد. مالباختگان نیز شناسایی شدند و متهم برای تکمیل تحقیقات اولیه به مرجع قضایی ارجاع داده شد.

خروج از نسخه موبایل