نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تدارك خادمياران استان تهران براي برپايي موكب اربعيني مرز مهران

whatsapp image 2022 08 16 at 10.49.03 am

whatsapp image 2022 08 16 at 10.49.03 am

به گزارش خبر شهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ مرتضي شكوري معاونت خادمياري كانون هاي خدمت رضوي منطقه ١٤ تهران گفت: باتوجه به برگزاري پياده روي اربعين امسال و وظيفه اي كه از سوي استان برعهده ما گذاشته شده است، خادمياران منطقه ١٤ مسئول برپايي موكب اربعيني كانون هاي خدمت رضوي استان تهران در مرز مهران هستند.

وي افزود: اين موكب از ١٦ شهريور ماه ١٠ روز مانده به اربعين حسيني كار خود را آغاز و تا ٣١ شهريور ماه به صورت شبانه روزي به دوستداران و زائران اباعبدالله خدمت رساني مي كند.

وي ادامه داد: در موكب در هر سه وعده صبحانه، نهار و شام و دو ميان وعده از زائران پذيرايي مي شود و پيش بيني شده است به صورت روزانه ٥٠٠٠ پرس غذا طبخ و توزيع گردد.

شكوري اظهار كرد: به لحاظ خدمت درمانی هم كانون هاي خدمت رضوي منطقه ١٤ با کمک خادمیاران متخصص در این زمینه و با حضور ٤ پزشك‌ به زائران خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

وي در مورد برنامه هاي فرهنگي موكب نيز گفت: در موكب سلطان خراسان برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری مراسمات مذهبی و پاسخگویی به سوالات دینی صورت می‌گیرد.

شكوري با اشاره به منبع هزینه‌ این موكب گفت: هزينه هاي برپايي موكب از طريق کمک‌های مردمی و خادمياران و ياوران رضوي تأمین می‌شود. مردم خير نيز مي توانند جهت مشاركت در برپايي موكب كمك هاي نقدي خود را به شماره كارت ٦١٠٤.۳۳۷۶.۵۷۹۵.۲۸۸۱ با شناسه واريز ٨٠١٠١١٤٧٠١١٠١١٨٨ به نام نذورات آستان قدس رضوي واريز نمايند.

خروج از نسخه موبایل