نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خراسانی زاده : اصحاب رسانه دنبال کننده مسیر حضرت زینب کبری (س) هستند

whatsapp image 2022 08 10 at 8.49.25 pm

whatsapp image 2022 08 10 at 8.49.25 pm

به گزارش خبر شهر دکتر محمد خراسانی زاده به همراه دکتر علی پناه معاونت مطبوعاتی و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهریار با حضور در دفتر خبر شهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبد الله الحسین (ع) روز خبر نگار را به جامعه فرهیخته رسانه تبریک گفت .

خراسانی زاده : اصحاب رسانه دنبال کننده مسیر حضرت زینب کبری (س) هستند

ایشان خبرنگاران را ادامه دهنده راه انبیاء و دنبال کننده مسیر حضرت زینب (س ) دانست . خراسانی زاده در خصوص شهرستانهای غرب استان تهران را که در سایه ابر شهر تهران پایتخت جهان اسلام قرار گرفته اند گفت : سایه سنگین پایتخت موجب شده تا این شهرستانها مظلوم بمانند و از لحاظ زیر ساختهای فرهنگی و اجتماعی توجه کمتری به این مناطق بشود . ایشان در ادامه با توجه به امکانات بالقوه خبر شهر در حیطه خبر سانی و اطلاع رسانی گفت : مسئولین استان باید قدر چنین مجموعه هایی را بدانند و از آن برای پیشبرد امورات خود استفاده نمایند .

دکتر علی پناه معاونت مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز ضمن تبریک روز خبر نگار گفت : تسهیل در روند ثبت نام خبرنگاران و حمایت از این قشر فرهیخته در قالب تامین وام و .. در دستور کار این معاونت است ، ایشان در ادامه بیان داشت با برنامه مدون و بازدید های میدانی از شهرستانهای استان تهران و نشست با خبر نگاران تمام مناطق در صدد ارزیابی مشکلات و حل آن هستیم .

 











خروج از نسخه موبایل