نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف 230 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در غرب استان تهران

خبرشهر ظهیری new(1)

خبرشهر ظهیری new(1)

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، سردار “کیوان ظهیری” بیان داشت: با اجراي شانزدهیمن مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، با هدف مبارزه با سارقان جرائم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در 6 شهرستان تابعه غرب استان تهران در 72 ساعت گذشته، 113 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامي غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگي مقام قضائي با اجرای بیش از 285 حکم قضائی، 780 نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده ها، 402 نفر سارق و مالخر بودند، گفت: در راستای اجرای این طرح 11 باند بزرگ سرقت منهدم و 356 قلم اموال سرقتی کشف شد.
سردار ظهیری با اشاره به کشف 63 کیلوگرم انواع موادافیونی بیان داشت: در جریان اجرای این طرح 126 نفر خرده فروش، قاچاقچی و 270 معتاد متجاهر دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح 7 قبضه سلاح گرم کشف شد، تصریح کرد: کشف 63 تیغه سلاح سرد از دیگر دستاوردهای این طرح بود.
فرمانده انتظامي غرب استان تهران با اشاره به کشف 230 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق تصریح کرد: در این راستا 90 هزار لیتر قاچاق سوخت کشف شد.
سردار ظهیری همچنین در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری 42 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع های دسته جمعی از سطح 6 شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.
گفتنی است؛ با هماهنگی انجام شده تمامی متهمان دستگیر شده به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

خروج از نسخه موبایل